Min baby er 8 uger gammel og er flaskebarn. Om dagen har jeg flere gange formået at få ham til at falde i søvn i babyliften og han kan sove i den 1-2 timer, men hvis han får lov til at sove på mig på maven kan han sove op til 3 timer. Vågentid er ca. 1,5-2 timer pr gang, når han vågner fra en lur. Barnevognstur går vi 1 time daglig (men har ikke gjort det de sidste 2 dage pga regn). Og han får bad hver aften kl 20.
Om natten, den første gang han bliver puttet kl. 23 har han kunnet sove mellem 3-5 timer og derefter vågnet hver 3 timer (han spiste mere om natten for 2 uger siden).
Nu spiser han mindre om natten af en eller anden grund og spiser mindre om natten. Han får flasker på 100 ml, men får måske kun spist mellem 40-60 ml af de 100 og sover kun 2 timer af gangen.
Kan ikke huske hvordan jeg puttede ham for 2 uger siden og hvordan dagene forløb indtil puttetid.. Men de sidste 2 dage, har vi ikke gået barnevognstur og han har stadig fået bad kl 20 og så har vi prøvet at putte ham kl 22.
Hvordan er jeres daglige ritualer/rutiner (eller forsøg på at lave rutiner)? Måske er der bud på noget der giver mening.. Og hvad laver jeres baby i den vågne tid og hvor lang tid er baby vågen? Og hvornår putter i og hvad laver i op til puttetid?
Anmeld
Citér