Hej allesammen.
Jeg er idag 39+2 og har bemærket at mit udflåd har ændret udseende. Det er gulligt og nogle gange kan det måske have lidt snært af grønligt, men nogle gange er det dog bare råhvidt, men oftest ser ser bare ud som på billedet (det er vedlagt).
Det er vandigt og kan løbe ned af benet eller også har det konsistens som lotion. Og har meget udflåd, skal skifte trusser flere gange dagligt!!
Jeg har ingen kløe, men når jeg tørre mig efter toilet besøg, kan der være en sviende/brændende fornemmelse i skeden, og jeg er generelt mere sart forneden end jeg plejer.
Jeg er i tvivl om det er en begyndende svampe infektion, bakterie infektion eller bare almindelig ubalance. Men hvis det skal behandles så jeg usikker omkring mine mulighed når jeg er så tæt på en mulig fødsel??
Har kontaktet min jordmoder som siger jeg skal kontakte min læge, og min egen læge har først tid til at se på det en gang i næste uge..
- og er bange for hvis det er begyndende svamp og jeg går i fødslen før jeg kan komme til læge, at jeg så smitter den lille??
har vedlagt billede af mit udflåd (Sorry for det) - men hvad synes i?? Ligner det noget begyndene svamp eller bare en ubalance??
Hvad ville i gøre??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér