Vægt 7 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.349 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. januar 2021

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Kort og godt hvad vejer jeres 7 årlige drenge og hvor høje er de. 
min u gate har altid været utrolig slank men nu hvor han nærmest kun vokser i højde og næsten intet i vægt ser han bare så ranglet id. Han sover, trives super osv han har bare altid været småtspisende. I dag er han 30,8 kg ti g og 128 cm høj og han fylder 8 i juni

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2021

Babilooo

Mulllesmor skriver:

min u gate har altid været utrolig slank men nu hvor han nærmest kun vokser i højde og næsten intet i vægt ser han bare så ranglet id. Han sover, trives super osv han har bare altid været småtspisende. I dag er han 30,8 kg ti g og 128 cm høj og han fylder 8 i juni

Det er ca det samme her

Anmeld Citér

21. januar 2021

Strain

Min ældste som bliver 8 om 14 dage, vejer 24,5 kg or er 135 cm høj (og bruger str 37 i sko). Nr 2 som bliver 7 år om lidt, vejer 30 kg og er 133 cm høj.

Anmeld Citér

21. januar 2021

Missyou

Min er godt nok kun knap 7, men han måler 122 cm og vejer cirka 20 kg. Helt gennemsnitlig 

Anmeld Citér

21. januar 2021

Anonym

Min søn vejer lige knap 21kg og er ca 125. Han bliver 8 til juli.

Anmeld Citér

21. januar 2021

Mulllesmor

dejligt der er flere på samme størrelse som min tak for svar

Anmeld Citér

21. januar 2021

Anonym

Mulllesmor skriver:

Min søn blev 7 i oktober. Han er ca. 128-130 høj og vejer 32 kg. Han ser 'normal' ud bygningsmæssigt, men både læge og sundhedsplejerske siger vi virkelig skal holde øje med hans vægt, da han ligger til den høje side. 

Anmeld Citér

22. januar 2021

Mulllesmor

min dreng har altid været utrolig slank men nu hvor han nærmest kun vokser i højde og næsten intet i vægt ser han bare så ranglet id. Han sover, trives super osv han har bare altid været småtspisende. I dag er han 20,8 kg tung og 128 cm høj og han fylder 8 i juni

da han sidst var til tjek hos noget sundhedspersonale var hos sp på skolen den 7/10-2019 og der var han 19 kg og 122 cm

Anmeld Citér

22. januar 2021

Mulllesmor

hvordan sletter man sit opslag? har skrevet helt forkert kan jeg se - han vejer kun 20,8 så vil gerne have dette opslag slettet - ved bare ikke hvordan

Anmeld Citér

22. januar 2021

NNmor

Min bliver 8 i juni, vejer 30,5kg og er 135 cm høj. Bruger str.36 i sko

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.