Hvilke tøj mærker bruger I til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2021

Anonym

Går slet ikke op i mærker. Køber for det meste brugt. Elsker genbrug og kunne aldrig drømme om at bruge 300- 600 kr på en trøje min datter alligvel får tegnet på henne i børnehaven eller spilder markrel på. Så hellere brugt der kan smides ud hvis der kommer diverse på der ikke kan gå af. Har også 2 store piger på 12 og 13 år der ønsker sig mærketøj som de fleste  i den alder. Der er aftalen at de får for x antal beløb hver og der kan de vælge at 1/2 skal gå til mærketøj og den sidste 1/2 gå til billigere mærker som H&M. 
Elsker at købe brugt til den mindste ( som regel i pakker) hvor man får en masse tøj fint for ingen penge. Tilgengæld går jeg ikke på kompromis med fodtøj. Så det er nok nærmere der jeg lægger de fleste  penge til børnene. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2021

Anonym

M O R til J Vega skriver:

Hvorfor er det vigtigt at vide, hvad andres børn går i?

Anmeld Citér

21. januar 2021

ønskebørn74

H&M de er lange smalle drenge. Og de har lækre slim Line ting til gode penge. Og allermest arver vi fra fætrene. Vi har et stramt budget, da vi har handicappede børn i specialtilbud, der ikke kan klare SFO efter skole oveni.

Anmeld Citér

21. januar 2021

Mortilah

Hvis jeg kigger i tøjskabet har vi næsten alt fra ralph lauren.

Jeans: levis og Replay

Kjoler: de fleste klassiske modeller fra england (hvilket i nærmeste fremtid er umuligt at skaffe).

Nattøj/undertøj petit bateau..

Strømper/strømpebukser fra Falke. 

Alm. bukser fra Mayoral fordi de er med dejlig stræk. 

Anmeld Citér

21. januar 2021

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Jeg køber kun brugt og jeg køber ikke tit og kun når hun mangler tøj. Jeg klipper fødderne af strømpebukserne, hvis der går hul i og bruger dem som gamacher.

jeg køber det tøj, jeg tror hun vil blive glad for og gå i - jeg tænker ikke over mærker.

undertøj og strømper køber / købte jeg i England. Fodtøj køber jeg fra nyt og det er Ecco eller superfit (tror jeg det hedder).

Hendes tøj budget er meget lavt - Max kr. 1.000,- (nok lavere) årligt dog eksklusiv sko.

Anmeld Citér

25. januar 2021

TLO

Flyverdragter og regntøj didrikson

Strømper mp

Uld (bodyer, leggings/bukser) dilling og også hust & claire, da sønnike var under 1½

Køredragter engel (uld)

Termotøj ByLindgren/Mikkline

Tøj generelt syr jeg selv 

Vi har ekstra tøj/termotøj hos min søster, og det er i reglen genbrugstøj. 

Anmeld Citér

25. januar 2021

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Jeg køber mest Kids up. 

Nogle gange hm. 

Anmeld Citér

26. januar 2021

Anonym

Jeg foretrækker de lækre mærker som Wheat, Mini A Ture og især Marmar, men jeg har ikke altid råd til det og nogle gange bliver jeg også lidt nærig, fordi det er ret dyrt.

Deres gaderobe er en blanding af de nævnte mærker og så H&M, Name It, Friends og VRS. Jeg er i bund og grund ligeglad med mærket, sagen er bare den, at jeg synes de pågældende halvdyre mærker, laver det fineste børnetøj! Jeg foretrækker simpelthen deres farver og motiver... Og når f.eks. Name It også efterligner de motiver og farver, så køber jeg gladeligt det. Det er mest udseendet, fordi jeg mere er til sådan lidt brune naturfarver end store løver, dinosaurer og Paw Patrol. Og så længe drengene er ligeglade, så bestemmer jeg.

Men nu hvor den store bliver ældre, går i børnehave, spiser uden hagesmæk og slider et par bukser op om ugen, kan jeg godt mærke, at jeg bliver mere og mere ligeglad med tøjets udseende, for det er alligevel grimt efter en måned!

Anmeld Citér

26. januar 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vores døtres tøj er i mange forskellige mærker. Vores store pige elsker tøj fra H&M med mange farverige motiver mv. hun får meget noa noa tøj fra hendes farmor. Vi har meget POMPdeLUX da der har været tilbud samt outlet.
Vi elsker genbrug, men billigt genbrug, ofte ser jeg genbrugt tøj blive solgt privat til for mange penge(efter min mening), derfor går jeg gerne i genbrugsbutikker(ikke i øjeblikket...) 

Til vores den mindste er der tøj fra storesøster. Dog supplerer vi da behovet har ændret sig. Body med halsåbning der er med “overlapning” og ikke knapper. Så fx noa noa, Bilka, osv. 

Overtøj har jeg været vildt skuffet over miniature. Til gengæld har vi altid haft held med Ver de terre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.