Hård, lyserød klump fra skede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.408 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2021

Anonym trådstarter

Nogle der har prøvet lignende eller ved hvad dette kan være?

Jeg har taget p-piller non-stop i 8 år pga endometriose og jeg får derfor ikke menstruation. Hele dagen idag har jeg oplevet kraftige smerter i underlivet og lidt blod, før da jeg tissede kom denne ud på papiret uden noget blod eller andet. Den var hård og sej og ikke til at stikke en negl i. Hvad er det? Kan jeg have været gravid uden at vide det og har aborteret eller hvad dælen kan det mon være? 

Håber i kan hjælpe og give lidt ro i sjælen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2021

MEF

Ja det ser godt nok lidt underligt ud! 
hvis du har været gravid uden at vide det og har aborteret, ville du stadig kunne teste positivt. Så måske tage en graviditets test og se hvad den siger?... jeg ved ikke hvad “klumpen” er, for den er for lys til at være størknet blod.

Anmeld Citér

20. januar 2021

Anonym trådstarter

MEF skriver:

Ja det ser godt nok lidt underligt ud! 
hvis du har været gravid uden at vide det og har aborteret, ville du stadig kunne teste positivt. Så måske tage en graviditets test og se hvad den siger?... jeg ved ikke hvad “klumpen” er, for den er for lys til at være størknet blod.

Mange tak for dit svar! Jeg prøver at tage en test, det var en god idé. Synes også det er mærkeligt at den er så lys, for googler jeg billeder af spontan abort ser de mere blodige ud 

Anmeld Citér

21. januar 2021

Miia90

Hvad siger din test? 

Anmeld Citér

21. januar 2021

Anonym trådstarter

Miia90 skriver:

Hvad siger din test? 

Negativ 

Anmeld Citér

21. januar 2021

Anonym

Jeg synes at det ligner lidt slimhinde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.