Loppefrøskaller - Husk - Forstoppelse og oppustet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2021

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg er begyndt at tage husk og tager de 2 måleskeer jeg skal om dagen. Jeg drikker rigeligt med væske og vand men alligevel oplever jeg let forstoppelse og at jeg er mega oppustet hele tiden. Der står det er normalt de første par dage men har nu taget det i to uger og det bliver ikke bedre. Nogen der tager husk som kan fortælle om det forsvandt hos dem eller hvordan deres krop har reageret på det? Jeg spiser i forvejen sundt og varireret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2021

Anonym

Jeg har brugt det i 1,5 år på LCHF.

Jeg havde samme symptomer (mere oppustet end forstoppet), det blev aldrig bedre, og jeg undgår det helst i dag.

Anmeld Citér

18. januar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har brugt det i 1,5 år på LCHF.

Jeg havde samme symptomer (mere oppustet end forstoppet), det blev aldrig bedre, og jeg undgår det helst i dag.

Lige det svar jeg ikke ville høre   Ej det er simpelthen så træls at skal gå og være så oppustet! Intet af mit tøj sidder ordentligt for jeg er gået en halv til en hel størrelse op Jeg er blevet sat på det af lægen i et par måneder for at se om det kan afhjælpe nogle mavetarm problemer og han vil ikke medicinere med andet før det er afprøvet

Anmeld Citér

18. januar 2021

Konjac

Profilbillede for Konjac

Hvor meget væske tager du sammen med det? 

Anmeld Citér

18. januar 2021

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg undgår så vidt muligt loppefrøskaller, da jeg bliver forstoppet af det - og det uanset at jeg drikker vand i stride strømme sammen med. Min mand bruger det derimod med stor succes, så det må åbenbart være forskelligt fra person til person.

Anmeld Citér

19. januar 2021

Anonym trådstarter

Konjac skriver:

Hvor meget væske tager du sammen med det? 

Jeg opløser det i et lille glas juice og drikker lige før eller lige efter et stort glas vand sammen med mine piller.

Anmeld Citér

19. januar 2021

Anonym trådstarter

Lomm skriver:

Jeg undgår så vidt muligt loppefrøskaller, da jeg bliver forstoppet af det - og det uanset at jeg drikker vand i stride strømme sammen med. Min mand bruger det derimod med stor succes, så det må åbenbart være forskelligt fra person til person.

Utroligt... Det skulle jo gøre lige det modsatte

Anmeld Citér

19. januar 2021

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Må jeg spørge hvorfor du tager det?

Anmeld Citér

19. januar 2021

Kir

Jeg oplevede det virkede efter et par dage �� men jeg skal drikke godt med vand hele dagen, ellers har jeg oplevet jeg bliver forstoppet.

Lige en sidebemærkning: du må ikke tage medicin en time før og efter du tager HUSK da det kan påvirke optagelsen. 

Anmeld Citér

20. januar 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Jeg oplevede det virkede efter et par dage �� men jeg skal drikke godt med vand hele dagen, ellers har jeg oplevet jeg bliver forstoppet.

Lige en sidebemærkning: du må ikke tage medicin en time før og efter du tager HUSK da det kan påvirke optagelsen. 

se det vidste jeg så ikke Tak for det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.