Bedside crip - ny madras?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.746 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. januar 2021

Sommerj

Hej med jer,

Det er ikke meget hjælp man kan få i butikkerne pt. Så jeg håber at I kan hjælpe mig ☺️ Vi har overtaget en Chicco next2me bedside/transport seng. Vi bor pt i en lille lejlighed og flytter 1 måned efter fødslen. Så den er perfekt at starte ud med, og bruge fremadrettet når vi er i sommerhus. (Vi har købt en Sebra til hans værelse i huset).

Madrassen skal dog udskiftes, målene hedder 50x83. Men jeg kan på ingen måde finde en madras der passer til. Har søgt nettet tyndt. Nu overvejer vi så at købe vores egen seng - Babytrold mini seng/bedside/transport. Men denne madras, såvidt jeg kan læse mig til, som følger med, er ikke god nok. Så den skal også udskiftes. Målene på denne er 50x86.

Jeg kan kun finde madrasser i mål 40x90 eller 55x90. Men så kan vi vel lige så godt bruge den fra Chicco? 

Mit spørgsmål er; har I erfaring med at købe madrasser der ikke 100% passer til sengen? Og i så fald skal den så købes mindre eller større end den burde være? 

På forhånd tak ☺️��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2021

Kir

Jeg googlede "madras 50x83" og fandt den her side:  https://olisan.dk/kapok-madras-til-next2me-vugge-50x83

Anmeld Citér

15. januar 2021

Sommerj

Tak! Hvor er du sød! 

Anmeld Citér

15. januar 2021

Kir

Sommerj skriver:

Tak! Hvor er du sød! 

Velbekomme  tjekkede siden på trustpilot, den ser fin nok ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.