Anbefal det bedste jerntilskud og vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar

Anonym trådstarter

Min datter er 2,4 år og hun er blevet så bleg og mørk under øjnene.. Hun er halv araber, så det ligger ikke til hende at se sådan ud. Vi er generelt dårlige til at få nok kød osv så jeg tænker at et jerntilskud ikke er af vejen. Hun har tendens til hård mave, så jeg har udskudt det lidt  kom hid med hvilke præparater, der fungerede bedst for jer!!

Hun er desuden virkelig småtspisende og tager ikke på i vægt, så tilskud af vitaminer er også aktuelt. Igen : kom hid med, hvilke ting, der var et hit hjemme hos jer!

Hvis det er til en hjælp og evt preg til hvad der er bedst kan jeg fortælle at d Pearls og eye Q de semi-gele agtige piller synes hun næsten er slik.. Gad vide om der findes vitaminer i samme form som eye Q chews? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar

Tip!

Profilbillede for Tip!
Altid med dig min skat

Jeg ville aldrig givet et så lille et barn ekstra jern piller, uden at have talt det igennem med en læge. 
At spise jernpiller gør ens afføring mere hård og det tyder ikke på at det lige er det din datter har brug for nu? 

Der findes intet bedre end min familie 

Anmeld Citér

15. januar

Anonym trådstarter

Vi har været ved lægen og han mener også, at det ville være en god ide.. 

Anmeld Citér

15. januar

Tip!

Profilbillede for Tip!
Altid med dig min skat
Anonym skriver:

Vi har været ved lægen og han mener også, at det ville være en god ide.. 

Hvis lægen har givet grønt lys, så burde han/hun have anbefalet et præparat til så lille et barn. 
vær særlig opmærksom på hård mave.

Der findes intet bedre end min familie 

Anmeld Citér

16. januar

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Hvis lægen har givet grønt lys, så burde han/hun have anbefalet et præparat til så lille et barn. 
vær særlig opmærksom på hård mave.

2 år og 4 mdr? Lille barn? Det er da ikke noget odiøst i at give en i den alder jern? Alle børn op til 1år anbefales da også jern fast. 

Anmeld Citér

16. januar

Konjac

Profilbillede for Konjac
Anonym skriver:

2 år og 4 mdr? Lille barn? Det er da ikke noget odiøst i at give en i den alder jern? Alle børn op til 1år anbefales da også jern fast. 

Det er kun for tidligt fødte børn der skal have det.

Der er ikke rigtig nogen muligheder når det kommer til jern til børn, der findes dråber. Men de er fra 3 år, medmindre du har fået en dosering fra læge/sundhedsplejerske?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.