Lotto kupon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.693 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2021

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt tænke mig at prøve lykken ved at spille lotto. Men hvordan gør man?? ���� Jeg ved godt, at man skal købe en fysisk men hvornår skal man komme med den igen og få den tjekket?? Altså køber man bare en hvis det er en onsdagslotto og så venter man til den efterfølgende torsdag og går ned og får den tjekket der hvor man har købt den?? Er helt grøn på det her, sorry 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

De kan også købes digitalt på danske spils hjemmeside, så får du automatisk besked hvis du vinder noget. En fysisk kupon kan du bare selv tjekke derhjemme - det behøver ikke gøres i en butik selvom det da er en mulighed. Og det behøver ikke være der hvor du købte den.

Anmeld Citér

14. januar 2021

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

De kan også købes digitalt på danske spils hjemmeside, så får du automatisk besked hvis du vinder noget. En fysisk kupon kan du bare selv tjekke derhjemme - det behøver ikke gøres i en butik selvom det da er en mulighed. Og det behøver ikke være der hvor du købte den.

Ok, har bare set mange komme med deres kupon igen og så bliver den tjekket..

Anmeld Citér

14. januar 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at prøve lykken ved at spille lotto. Men hvordan gør man?? ���� Jeg ved godt, at man skal købe en fysisk men hvornår skal man komme med den igen og få den tjekket?? Altså køber man bare en hvis det er en onsdagslotto og så venter man til den efterfølgende torsdag og går ned og får den tjekket der hvor man har købt den?? Er helt grøn på det her, sorry 

Det er virkelig mange år siden, jeg spillede lotto. 

Der er mange måder at spille lotto på. Jeg købte altid lynlotto til om lørdagen. Enten en almindelig lynlotto uden joker, eller en lynlotto med joker. For at optimere mine chancer, købte jeg nogle gang flere lynlottoer med 2 rækker og joker. 

Dengang var der sådan nogle bolde med tal der blev trukket, på tv og det var sådan lottotallene blev bestemt. Hvis ikke jeg så det der kunne jeg se tallene på tekst tv. Yes det er maaange år siden. Men mon ikke det hele kan foregå online? Jeg tror det bedste er at google sig til det, hvis man selvfølgelig kan det. 

Men tænkt dig om, så du ikke pludselig får smidt for mange penge efter spil. 

Anmeld Citér

14. januar 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Ok, har bare set mange komme med deres kupon igen og så bliver den tjekket..

De kører den bare gennem en maskine, så på den måde er det hurtigere end at gøre det selv - især hvis man har købt flere kuponer. Men det er ikke nødvendigt.

Anmeld Citér

14. januar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

For at bryde det helt op i det enkle.. Ja du køber en Lotto, fx en lørdags, og så kan du få den tjekket i en butik allerede søndag.. MEN det skal dog være en butik med maskinen til det, fx Føtex, Meny og Bilka.. Aner ikke om Rema og Netto har sådan en maskine 

Anmeld Citér

15. januar 2021

Anonym

Spar dine penge. Chancen for at vinde i Lotto er forsvindende lille. Spil Bingo i stedet. Du kan downloade LINK SLETTET AF  MODERATOR og så er der timevis af gratis sjov underholdning.

Anmeld Citér

16. januar 2021

Janet1989

Jeg spillet selv på fredagslotto (5 rækker) og 10 rækker på lørdagslotto. Jeg spiller over danske spils app der kan du selv købe rækker/kupon online , lidt nemmere nutildags . 

og ja, der er mange der siger at man aldrig vinder en skid , men hvis man ikke satser en smule i livet, så vinder man heller ikke ...

Anmeld Citér

16. januar 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Du kan spille onsdag, fredag eller lørdag. 
Fredag bliver de trukket sent om aftenen og du kan selv tjekke med. Lørdag og onsdag er det vidst kl 19. 
du kan google til til dagens trækning og se hvor mange du skal havd rigtig for at vinde. 
onsdag hedder det vikinge lotto

fredag eurojackpot

lørdag lynlotto 

god spille lyst! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.