Eksem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2021

Anonym trådstarter

Efter en videochat med lægen, sagde han dette udslæt hun har på ballen, skulle være skoldkopper. Og det tror jeg simpelthen ikke på det er .. hun har ikke været syg eller noget sol helst, hun har kun dette på ballen, og det er begyndt at klø rigtig meget, men først hen på aftenen. Ligner det ikke mere eksem?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Efter en videochat med lægen, sagde han dette udslæt hun har på ballen, skulle være skoldkopper. Og det tror jeg simpelthen ikke på det er .. hun har ikke været syg eller noget sol helst, hun har kun dette på ballen, og det er begyndt at klø rigtig meget, men først hen på aftenen. Ligner det ikke mere eksem?

Nu er jeg ikke læge. Men jeg synes bestemt heller ikk det ligner skoldkopper. Det ligner mit inderlår for ikk så længe siden. Det kløede også mest om aftenen. Det hjalp at komme fed creme på. Så var det væk efter et par dage. 

Anmeld Citér

14. januar 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg er heller ikke læge, men jeg tænker også klart eksem. Har hun andre steder med knopper, siden lægen siger skoldkopper?

Anmeld Citér

14. januar 2021

Anonym

Anonym skriver:

Sådan ser mit eksem ud og har gjort det i ca. 40 år. Så håber da ikke det er skoldkopper 

Anmeld Citér

15. januar 2021

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Jeg er heller ikke læge, men jeg tænker også klart eksem. Har hun andre steder med knopper, siden lægen siger skoldkopper?

Nej, hun har det kun der. Tænker det ikke e Ejler nemt at se på en livlig 1 årig på videochat. Og tror han så det i to sekunder, så han har vel abre sagt et eller andet. 

må hellere s som hun kan få en tid ve dllgen i morgen og blive tilset 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.