Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

cacilje

Jeg har hørt fra en veninde at chancen for at få børn hvis man har fået foretaget 3 aborter = 0,3 et-eller-andet %

Nogen der har forstand på det og ved om det er rigtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

karina1980

hmm jeg ved ikke lige hvilke procenter osv der er, men altså jeg har fået 3 spontane aborter og 2 udskrabninger(kirugisk abort) før jeg blev gravid med den 1, og fik efterfølgende en abort(kirugisk) men der jo selvfølgelig altid en risko når man fåer disse ting lavet

Anmeld

25. oktober 2009

cacilje

Havde du svært ved at blive gravid efter aborterne?

Jeg har nemlig fået 2 aborter, og er nu gravid igen. Jeg ved stadig ikke helt hvad jeg skal gøre.....

Anmeld

25. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

undskyld jeg spøger. vil du så ha en abort igen?

Anmeld

25. oktober 2009

Trolde_mor

En tidligere veninde har fået ca. 10 aborter - ja, ved det er helt ufattelig, syntes jeg også efterhånden.. Men hun var på stoffer og ligeglad med beskyttelse og hun kan fortsat blive gravid så tror der skal meget til før aborter går ind og forhindre graviditet.

Men har hørt det samme. Jeg har fået 2 og spurgte lægen om jeg ville kunne blive gravid igen og de sagde at jeg uden tvivl sagtens kunne . jeg skulle være en der blot skal se på en mand for at blive gravid.

Så lad os håbe det holder stik nu hvor kæresten og jeg ønsker os det mere end noget andet..

Anmeld

25. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Christina92 skriver:

undskyld jeg spøger. vil du så ha en abort igen?

Hun har jo lige sagt ovenfor at hun ikke VED hvad hun vil...

Anmeld

25. oktober 2009

Ansemusen

Jeg kender en som har fået foretaget to aborter før hun blev gravid igen og fik en dejlig pige og kort efter endnu en, og nu har hun så været gravid igen ved en fejl og fået en abort. Så det gælder vist langt fra alle, selvom man skal passe på med det!

Anmeld

25. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Rosa skriver:

Hun har jo lige sagt ovenfor at hun ikke VED hvad hun vil...

øh nå

Anmeld

25. oktober 2009

cacilje

Tak for jeres gode svar.

Nej, foreløbig skal jeg ikke. Men når min kæreste ikke er 100 % med på den, skal det jo overvejes hvad man skal gøre. Jeg regner heller ikke med det da jeg ikke tror jeg kan klare det psykisk igen.

Jeg skal jo hen og overveje om jeg kan klare en lille en hvis jeg bliver alene - der er mange ting at tænke på. Folk der kender os ville forstå vores valg hvis vi valgte en abort. Men denne gang tror jeg at jeg vælger selv, og ikke lader andre påvirke min beslutning. 

Min kæreste og jeg har absolut heller ingen problemer med at blive gravide. Det er sket i første forsøg hver gang, også efter mine 2 aborter, så mon dog at det ændres hvis jeg fik en til (hvilket jeg IKKE håber på!!!!!!)?

Anmeld

25. oktober 2009

ønskebørn74

cacilje skriver:

Tak for jeres gode svar.

Nej, foreløbig skal jeg ikke. Men når min kæreste ikke er 100 % med på den, skal det jo overvejes hvad man skal gøre. Jeg regner heller ikke med det da jeg ikke tror jeg kan klare det psykisk igen.

Jeg skal jo hen og overveje om jeg kan klare en lille en hvis jeg bliver alene - der er mange ting at tænke på. Folk der kender os ville forstå vores valg hvis vi valgte en abort. Men denne gang tror jeg at jeg vælger selv, og ikke lader andre påvirke min beslutning. 

Min kæreste og jeg har absolut heller ingen problemer med at blive gravide. Det er sket i første forsøg hver gang, også efter mine 2 aborter, så mon dog at det ændres hvis jeg fik en til (hvilket jeg IKKE håber på!!!!!!)?

Håber du vælger at beholde det... Ellers er der et par arme klar til at modtage her... Vi har forsøgt at få barn i 8år nu uden at det er lykkedes...

Men heldigvis er der i DK valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.