Så er bisserne på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Nadi

Min mor opdagede under aftensmaden at der titter to tænder frem i Oliver's undermund :D Så det er nok derfor han har været syg den sidste uges tid. Troede ellers ikke tæderne ville komme, men nu er de på vej. Har lige et ? ang mad for en gang skyld. Hvornår begynder/begynder I at give dem det mad I også får? Min SP sagde 10 mdr, men kan jeg ikke godt give ham det meste nu, hvis jeg bare passer på med de stærke kryderier?? Han er 9 mdr og 5 dage. -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

ivfmarie

Tillykke med bisserne...

Ang. mad, så får Malte det samme som os - næsten hver dag. Men vi spiser også børnevenligt mad af hensyn til Freja. Jeg har lavet portionspakket Malte-mad til fryseren til de dage hvor menuen ikke kan blendes (pitabrød med fyld i en blender er bare ikke særlig mums+o( )
Jeg syns da bare du skal give ham det samme som I får, hvis ellers han er interesseret i det.
Marie

Anmeld

14. april 2008

Loggidut

dejligt med bisser...! tillykke

og her får tif nøjagtigt det vi får, dog skal det siges at jeg tit gemmer en slat sovs til hende...hvis vi får noget hun ikke helt kan pløje sig igennem endnu...men ellers kører hun på samme føde som os!

Anmeld

14. april 2008

Nadi

Tak for jeres svar, så er der jo ikke andet for end at gå i gang med det børnevenlige aftensmad :) Han er nemlig tit mere interesseret i det vi får ens sit eget.

Vi har så lige opdaget en ny tand mere i overmunden, så vi er oppe på 3 nu :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.