Hvor henne kan man få kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.052 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. januar 2021

Anonym trådstarter

Kære piger

Kan I hjælpe mig med, hvordan jeg finder ud af, hvilket hospital jeg kan få kejsersnit på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2021

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Kære piger

Kan I hjælpe mig med, hvordan jeg finder ud af, hvilket hospital jeg kan få kejsersnit på?

Det kan du på langt de fleste (hvis ikke alle sygehuse) men det er vel nemmere at snakke med din jordemoder om på det sygehus hvor du er tilknyttet?

Anmeld Citér

13. januar 2021

2017morigen

Anonym skriver:

Kære piger

Det kommer an på hvorfor du skal have ks og om du fejler noget. Og hvilken region du bor i da de i nogen regioner kun laver pks uden forventet problemer på udvalgte sygehuse. Hvis eller baby fejler et eller andet kan der også være bestemte sygehuse de udfører ks på.

Men spørg din jordmoder eller læge af. De kan svare på det i din specifikke situation

Anmeld Citér

13. januar 2021

Nomnom

Jeg tænker at alle hospitaler med tilhørende fødegang har mulighed for at lave kejsersnit. Almene fødsler kan jo udvikle sig så et kejsersnit kræves.

Tænker du på et planlagt kejsersnit afhænger det af årsagerne. Nogle regioner er eksempelvis ikke meget for at foretage kejsersnit på moders ønske, hvis der ikke er andet der taler imod en vaginal fødsel.

Alt det ved din jordemoder. Spørg hende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.