Hjælp en neurotisk fleregangsmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2021

Anonym trådstarter

Billederne er i omvendt rækkefølge, så dem længst til venstre er de nyeste, og den længst til højre er fra i lørdags. 

Ikke planlagt graviditet, så bliver ved med at teste for at finde ud af, om det virkelig er sandt. Men den manglende udvikling i testene, er det bekymrende eller hvad? Jeg tror jeg i dag mandag er 4+0. Min cyklus svinger meget, men vi har kun haft sex en gang, og det var vist nok 14 dage siden i dag. Så det vil sige den første test vel i princippet er taget 3+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2021

Oddi

Profilbillede for Oddi

De udvikler sig ikke fra dag til dag. Hver 2-3 dag fordobles hcg. Derudover er de de pinde slet ikke lavet til at vurdere hvor meget gravid man er, kun OM man er gravid - og det er du. 
Jeg synes dine teste er flotte når man tænker på hvor tidligt de er taget. 

Anmeld Citér

11. januar 2021

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

De udvikler sig ikke fra dag til dag. Hver 2-3 dag fordobles hcg. Derudover er de de pinde slet ikke lavet til at vurdere hvor meget gravid man er, kun OM man er gravid - og det er du. 
Jeg synes dine teste er flotte når man tænker på hvor tidligt de er taget. 

Tak kigged e lige efter, og det vsr faktisk den 29. Som var den eneste gang vi havde sex. Og hvis man siger man er 4+0 to uger efter ægløsning/befrugtning er jeg vel faktisk kun 3+6 I dag og 3+4 da jeg tog den første test? 

Anmeld Citér

11. januar 2021

Oddi

Profilbillede for Oddi
Anonym skriver:

Tak kigged e lige efter, og det vsr faktisk den 29. Som var den eneste gang vi havde sex. Og hvis man siger man er 4+0 to uger efter ægløsning/befrugtning er jeg vel faktisk kun 3+6 I dag og 3+4 da jeg tog den første test? 

Tja, men det passer alligevel fint med at du kan teste positivt der. 
Du er gravid - du har massere af flotte teste. Tillykke��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.