Træt når man kommer hjem fra børnehave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Heidi.

Hej med jer

Phillipa sover ikke til middag nede i børnehaven længere. Men når vi kommer hjem så er hun simpelthen så træt, så hun sover en lille lur. Nu er hun så begyndt at sove på gulvet inde på hendes værelse Forleden lå hun så med overkroppen inde under sengen Så det måtte lige foreviges på et billede

Jeg trak hende ud da jeg havde taget billederne, da jeg ikke ville risikere hun vågnede og slog hovedet op i sengen

Kh Heidi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Heidimed lea

hvor er hun skøn  jamen det er også hårdt at gå i børnehave.  lea sover heldigvis endnu til middag de fleste dag det gør en verden til forskel.

en enkelt gang sov hun ikke derhennne i 2 dage så faldt hun i søvn hjemme på køkkengulvet

skønne billeder        knus Heidi

Anmeld

27. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Heidi-Godsk skriver:

Hej med jer

Phillipa sover ikke til middag nede i børnehaven længere. Men når vi kommer hjem så er hun simpelthen så træt, så hun sover en lille lur. Nu er hun så begyndt at sove på gulvet inde på hendes værelse Forleden lå hun så med overkroppen inde under sengen Så det måtte lige foreviges på et billede

Jeg trak hende ud da jeg havde taget billederne, da jeg ikke ville risikere hun vågnede og slog hovedet op i sengen

Kh Heidi

HiHi.

Mindre om min datter.Hun sover heller ikke i børnehaven.Men når hun kommer hjem det er hun nødtil ellers spiser hun ikke aftensmad men ender med af sove hen over maden*SS*

Det er nu ok syntes jeg hun lige sove 1-1½ time inden aftensmaden og så længen hun sover fra 19,30-20 til kl:7  næste morgen så ser jeg ingen problemmer der.

Sådan var det endleig også med min søn på samme måde.

Mvh Henriette

billeder er taget på anden dagen efter hun have været i børnehaven

Anmeld

27. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

HiHi.

Mindre om min datter.Hun sover heller ikke i børnehaven.Men når hun kommer hjem det er hun nødtil ellers spiser hun ikke aftensmad men ender med af sove hen over maden*SS*

Det er nu ok syntes jeg hun lige sove 1-1½ time inden aftensmaden og så længen hun sover fra 19,30-20 til kl:7  næste morgen så ser jeg ingen problemmer der.

Sådan var det endleig også med min søn på samme måde.

Mvh Henriette

billeder er taget på anden dagen efter hun have været i børnehaven

Hov den gemt ikke billede... bamsen er putte også og fået nytårshat på *GH*

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. november 2009

Stumpen

Hvor er hun sød heidi.. Mathilde sover heller ikke til middag mere, men er bare træt når hun kommer hjem, hun kan dog holde den kørerende til vi smider hende i seng 18.30-19, men så er gassen også brugt for den dag...

Qnus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.