God bil med plads til 3 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.598 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. januar 2021

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi venter nr. 3, og er derfor nødsaget til at skifte bilen ud. Vi har pt en Skoda roomster med nogle år på bagen, men den bliver desværre for lille for os. Som udgangspunkt søger vi en (nyere) brugt bil igen, da vi har været glade for den anden. Jeg færdiggør min uddannelse enten til sommer eller til jul (afhængigt af om baby når at komme midt i mine eksaminer), så økonomi spiller også en rolle. Vores budget er ca. 150.000-200.000 kr. Vi har haft kigget lidt på en citröen grand c4 picasso. Det skal være med plads til 7 personer. Hvad har I gode erfaringer med? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2021

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi har en renault grand scenic med 7 pladser.

vi er meget glade for den, vi kunne have tre autostole på bagsædet. Desuden har den et stort bagagerum, som er dejligt både da ungerne var små og nu. 

Anmeld Citér

10. januar 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
JC2014 skriver:

Vi venter nr. 3, og er derfor nødsaget til at skifte bilen ud. Vi har pt en Skoda roomster med nogle år på bagen, men den bliver desværre for lille for os. Som udgangspunkt søger vi en (nyere) brugt bil igen, da vi har været glade for den anden. Jeg færdiggør min uddannelse enten til sommer eller til jul (afhængigt af om baby når at komme midt i mine eksaminer), så økonomi spiller også en rolle. Vores budget er ca. 150.000-200.000 kr. Vi har haft kigget lidt på en citröen grand c4 picasso. Det skal være med plads til 7 personer. Hvad har I gode erfaringer med? 

Vi har haft en Renault Grand sceninc. Den er faktisk til salg - men vi har været mega glade for den! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.