Barnevogn i lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.907 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2021

anjo01

Hej alle 

jeg er gravid med termin til april. Jeg havde planlagt at jrg skulle ud og shoppe barnevogn/kombivogn i starten af januar, men Mette F lukkede jo butikkerne... 

jeg vil derfor høre, om der er nogen af jer, der har erfaring med en vogn, der kan være i en Kia picanto? Jeg har kigget på en Emmaljunga nxt 90f, og det mig lidt lun på den.  
Med min søn havde jeg en Emmaljunga Big Star supreme, men kørte simpelthen død i at skulle have alle 4 hjul sf hver gang, for at få plads til den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2021

Dina07

Jeg har dog kun klapvognsdelen, men har en nxt90f og knus elsker den den er nem og klappe sammen fylder ikke meget og den er dejlig nem og kører med. 
jeg har overvejet og købe ligge delen til når lillebror kommer til april. Men på den anden side har jeg er big Star suprême  og liften kan sættes i klapvognssædet så tænker jeg lige se om det ikke er nok det vi allerede har �� men jeg elsker stellet frem for big Star suprême stellet, det er meget nemmer og slå sammen. 

Anmeld Citér

9. januar 2021

anjo01

Dina07 skriver:

Jeg har dog kun klapvognsdelen, men har en nxt90f og knus elsker den den er nem og klappe sammen fylder ikke meget og den er dejlig nem og kører med. 
jeg har overvejet og købe ligge delen til når lillebror kommer til april. Men på den anden side har jeg er big Star suprême  og liften kan sættes i klapvognssædet så tænker jeg lige se om det ikke er nok det vi allerede har �� men jeg elsker stellet frem for big Star suprême stellet, det er meget nemmer og slå sammen. 

Dejligt at høre, at du er glad for den! 

Må jeg spørge hvilken bil, du har? (Mere i forhold til om du kan have den i bagagerummet)

Anmeld Citér

25. januar 2021

Dina07

Jeg har en Skoda Octavia stationcar så det er ikke fordi jeg mangler plads 

Anmeld Citér

25. januar 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Hvis du googler barnevognen og Kia Piccanto kan du være heldig nogle har lavet en video, der viser hvordan barnevognen kan være i bilen.

Her er der et par eksempler, øverst i link:  https://m.youtube.com/results?search_query=barnevogn+kia+picanto

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.