Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
3 svar
2 synes godt om
8. januar 2021

Athene123

Hej

Vi venter os nr 2 her til foråret hvor vores søn vil blive 3 år en måned efter.

Vi har en emmaljunga nxt90b som vi ikke har været synderligt begejstret for. Så vi tænker at den vil komme til at fungere som altanbarnevogn.

Derfor er jeg nu på udkig efter en ny. Jeg har kigget meget på en bugaboo da den er lille og handy i forhold til at jeg også skal have min søn med på tur. Tænker at det derfor vil være nemmest med en der ikke er så stor.

Jer der har haft bugaboo hvor længe har i kunne bruge barnevognsdelen? Har i fortrudt at i har købt en med så kort et liggemål ��

Er der andre Barnevogne i kan anbefale?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hvis han bliver tre måneden efter, ville jeg synes det ville være totalt spild af penge med en søskendevogn, han burde sagtens kunne gå, medmindre I SKAL gå ture på 10 km .

Når det er sagt har vi en bugaboo donkey dou og har været så glade for den. Mine drenge har sagtens kunne være i den som 3 årige, men har hellere ville gå  (vi har slet ikke brugt den som dobbelt her tredje gang hvor der er 2,5 år mellem nr 2 og 3, og vi går ellers tit ture, men så var vi bare tilpasset turen og kun gået max ca 5 km)

Anmeld Citér

8. januar 2021

Athene123

Fortvivlet skriver:

Hvis han bliver tre måneden efter, ville jeg synes det ville være totalt spild af penge med en søskendevogn, han burde sagtens kunne gå, medmindre I SKAL gå ture på 10 km .

Når det er sagt har vi en bugaboo donkey dou og har været så glade for den. Mine drenge har sagtens kunne være i den som 3 årige, men har hellere ville gå  (vi har slet ikke brugt den som dobbelt her tredje gang hvor der er 2,5 år mellem nr 2 og 3, og vi går ellers tit ture, men så var vi bare tilpasset turen og kun gået max ca 5 km)

Det var nu heller ikke for at købe en søskendevogn. Han vil uden tvivl sagtens kunne gå ved siden af. Jeg synes bare at vores emmaljunga er så stor og uhandy i forhold til at jeg også skal have styr på ham ved siden af  

Anmeld Citér

8. januar 2021

Hende her

Vi havde kun en klapvogn med nummer to. Dog ikke en Bugaboo. Det har vi været rigtigt glade for. Vores kan bruges fra nyfødt, og man kan stille en lift eller voksi med bæreplade i. Hvis I primært skal bruge den til ture og så barnevognen til lur, er det måske værd at overveje?

Vi havde i øvrigt en Emmaljunga kombivogn til den første. Han voksede ud af barnevognsdelen, da han var 5 1/2 måneder... Men han er og var også meget lang og et par kurver over gennemsnittet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.