Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2021

Anonym trådstarter

Jeg fik taget en blodprøve i går for at måle Hcg niveau. Skal have taget en blodprøve igen i morgen for at se om den er stigende. 

Men fandt lige det her svar på den første blodprøve. Hvad betyder det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2021

Kir

Hm lidt spøjst der er to tal fra samme dag? 

Men det der kigges på er hvordan tallet ligger ift den uge du er i (se tabel), og om det fordobles hver 2. dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. januar 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Hm lidt spøjst der er to tal fra samme dag? 

Men det der kigges på er hvordan tallet ligger ift den uge du er i (se tabel), og om det fordobles hver 2. dag. 

Jeg fik først taget en blodprøve hos lægen og så blev jeg sendt til terminsscanning som kun kunne se en lille ting på 2,3x2,3 mm. Så de tog også en blodprøve og skal så ind og have taget en ny prøve i morgen for at se om hcg stiger. Jeg ved nemlig ikke hvor langt jeg er henne da jeg ikke har haft min mens længe. Skulle jeg gå efter den, er jeg 10 uger henne og det passer ikke med størrelsen på det de så. Men at tallet er steget et par hundrede på en halv dag, kan da ku n være godt ��‍♀️

Anmeld Citér

8. januar 2021

Kir

Ah ok  ja det er da gode tegn, håber det går godt i morgen  

Anmeld Citér

8. januar 2021

1518

Hvis det øverste svar er den prøve, der er taget sidst, er der i hvert fald gang i noget  Giv gerne en opdatering i morgen 

Anmeld Citér

8. januar 2021

Anonym trådstarter

1518 skriver:

Hvis det øverste svar er den prøve, der er taget sidst, er der i hvert fald gang i noget  Giv gerne en opdatering i morgen 

Det er det tidsmæssigt. Den nederste er taget kl 8.30 hvor svaret er kommet kl 14.45 og den anden test er taget kl 13.55 og svaret er kommet 16.35  

Jeg laver en opdatering i morgen. Skal have taget en prøve kl 10 og så må vi se hvad svaret siger 

Anmeld Citér

9. januar 2021

Anonym trådstarter

Så kom svaret på den sidste blodprøve og nu er tallet steget fra 1182 i torsdags til 3291 i dag 

Anmeld Citér

9. januar 2021

Kir

Anonym skriver:

Så kom svaret på den sidste blodprøve og nu er tallet steget fra 1182 i torsdags til 3291 i dag 

Ej hvor super! Håber alt det bedste for graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.