Ja jeg ved det ikke...
sagen er den at, jeg sidst havde min mens den 31/10 som var som den plejede. Jeg var på p-piller.
Den 3/12 tager jeg til læge for at snakke spiral og bestiller så en. Samme dag tager jeg min sidste p-pille og så skulle jeg ringe ind og bestille tid til opsætning af spiralen, når min mens var færdig. Problemet var så bare at den aldrig kom. Jeg har testet flere gange som viste negativ. Den sidste negative var vidst for lidt over en uge siden. I går aftes tænker jeg at jeg da lige kan prøve og teste igen med den sidste test jeg havde liggende og gæt engang. Den var bragende positiv!! Jeg var så inde hos lægen i dag af andre årsager og hun ber om en urinprøve så hun kan bekræfte det. Og det gjorde hun så. Men da udregningen ifht hvornår jeg sidst havde mens viste at jeg ville være i uge 9+ ville lægen have mig på sygehuset til en terminsscanning. Den tager jeg til og hun kan så knap nok finde et foster. Hun tilkalder en anden læge som siger at jeg er meget tidligt i stadiet. Måske kun uge 4. Hvordan kan det så lige være når jeg ingen mens har haft? Nå men de tager så blodprøver for at se hcg tallet og skal have taget ny blodprøve lørdag for at fastlægge om det er en reel graviditet eller ej. Det er mærkeligt at stå i. Har aldrig oplevet det før. Er der mon andre der har det som vil fortælle deres udfald? Jeg har ingen smerter haft overhovedet, ingen blødning og det eneste tegn jeg måske har, er træthed men det kan også sagtens skyldes årstiden.
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med opslaget. Måske bare høre om andre har prøvet noget lignende?
Anmeld
Citér