Dilemma om utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
5 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2021

Anonym trådstarter

Ja jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette opslag har nok bare brug for at kom af med det et sted.

Der er nu gået nogle dage siden min ene kammerat fortælle at hans kærste havde værre utro ikke bare en men to gang historie melder ikke noget om deres fremtid men jeg må indrømme at jeg har fået det lidt stramt med hende efter jeg har fået det at vide for hvordan kan man få sig selv til det jeg forstår det ikke i går smid hun så et billede på Facebook hvor til hun skrive hvor mange hun elsker ham   de to ting passe bare ikke ret godt sammen i min verden på den ene siden har jeg lyst til at fortælle hende hvad jeg ved men på den andre har jeg det også sådan at min kammerat har betror sig til mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2021

Katrines89

Profilbillede for Katrines89
Anonym skriver:

Ja jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette opslag har nok bare brug for at kom af med det et sted.

Der er nu gået nogle dage siden min ene kammerat fortælle at hans kærste havde værre utro ikke bare en men to gang historie melder ikke noget om deres fremtid men jeg må indrømme at jeg har fået det lidt stramt med hende efter jeg har fået det at vide for hvordan kan man få sig selv til det jeg forstår det ikke i går smid hun så et billede på Facebook hvor til hun skrive hvor mange hun elsker ham   de to ting passe bare ikke ret godt sammen i min verden på den ene siden har jeg lyst til at fortælle hende hvad jeg ved men på den andre har jeg det også sådan at min kammerat har betror sig til mig 

Jeg ville ikke gøre noget. Det er deres sag, ikke din :-)

Anmeld Citér

6. januar 2021

Anonym

Anonym skriver:

Min mand var engang mig utro og jeg betroede mine venner det. Min mand ved godt at folk vidste det. Jeg skulle selv finde ud af om jeg ville fortsætte med at være sammen med ham eller ej. Da jeg fik det at vide var vores søn 6 måneder og utroskaben skete før vi planlagde barn. Jeg valgte at fortsætte forholdet. Jeg har tilgivet ham utroskaben. Det skete engang. Men jeg har ikke tilgivet løgnen og idag lider vores forhold stadig under det da selv en lille hvis uskyldig løgn kan rippe alt op. Det jeg vil frem til er at du ikke skal blande dig. Han har betroet sig til dig, så du kan være der for ham, men det er hans valg om at han vil fortsætte forholdet eller ej. I forhold til Facebook har jeg da flere veninder samt familiemedlemmer der pynter lidt på sandheden. Det er det samme som at der er rigtig mange der altid photoshopper billeder på sociale medier inden de bliver lagt op. Alt skal virke perfekt udadtil. 

Anmeld Citér

6. januar 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har det sådan at andres parforholds problemer skal man blande sig helt og aldeles uden om!

Din kammerat har betroet sig til dig, og det er dejligt at han kan det. Men, din opgave som veninde er så at støtte ham. Lige nu er du en trøstende skulder og du skal bare lytte og rumme at han måske har brug for at kunne bande højt over situationen. Men uanset om han vælger at blive eller gå, så skal du støtte op og respektere det valg. Du skal derfor også passe på ikke at slå skår i jeres relation nu, fordi du er sur på din kammerats vegne - for tænkt nu hvis de bliver sammen. 

lad din kammerat tage diskussionerne og fortælle hvad han synes om sådan et opslag hvis han synes det er upassende. det er deres sag! 

Min venindes kæreste har lige lavet noget lign (dog ikke utroskab) hun var ulykkelig og jeg har støttet op og bandet over ham, sammen med hende. Men da hun kom og sagde de ville prøve at redde forholdet sagde jeg også "ej hvor er det godt, det er jeg sikker på i godt kan". Jeg kunne aldrig drømme om at skælde manden ud i den her sitiation.. Det er hendes lod.. 

Anmeld Citér

6. januar 2021

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg har det sådan at andres parforholds problemer skal man blande sig helt og aldeles uden om!

Din kammerat har betroet sig til dig, og det er dejligt at han kan det. Men, din opgave som veninde er så at støtte ham. Lige nu er du en trøstende skulder og du skal bare lytte og rumme at han måske har brug for at kunne bande højt over situationen. Men uanset om han vælger at blive eller gå, så skal du støtte op og respektere det valg. Du skal derfor også passe på ikke at slå skår i jeres relation nu, fordi du er sur på din kammerats vegne - for tænkt nu hvis de bliver sammen. 

lad din kammerat tage diskussionerne og fortælle hvad han synes om sådan et opslag hvis han synes det er upassende. det er deres sag! 

Min venindes kæreste har lige lavet noget lign (dog ikke utroskab) hun var ulykkelig og jeg har støttet op og bandet over ham, sammen med hende. Men da hun kom og sagde de ville prøve at redde forholdet sagde jeg også "ej hvor er det godt, det er jeg sikker på i godt kan". Jeg kunne aldrig drømme om at skælde manden ud i den her sitiation.. Det er hendes lod.. 

Mor11 jeg vil bare sige tak for det du skriv for inderst inde ved jeg jo godt hvad min Rolle er ( hvis man kan sige det sådan ) 

Anmeld Citér

6. januar 2021

Anonym trådstarter

Jeg har sådan set hele ikke lyst til at blade mig i deres forhold for ja det er deres sag og inderst inde ved jeg også godt at min opgave er at lytte og støtte man når man Aldrig har oplevet utroskab før hverken i familie eller  blandt venner men kun noget man har hørt om kunne forgå så kan det godt være lidt svært 

Og derfor vælger jeg også at tage alle jeres ord og råd  til mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.