Jeg har det sådan at andres parforholds problemer skal man blande sig helt og aldeles uden om!
Din kammerat har betroet sig til dig, og det er dejligt at han kan det. Men, din opgave som veninde er så at støtte ham. Lige nu er du en trøstende skulder og du skal bare lytte og rumme at han måske har brug for at kunne bande højt over situationen. Men uanset om han vælger at blive eller gå, så skal du støtte op og respektere det valg. Du skal derfor også passe på ikke at slå skår i jeres relation nu, fordi du er sur på din kammerats vegne - for tænkt nu hvis de bliver sammen.
lad din kammerat tage diskussionerne og fortælle hvad han synes om sådan et opslag hvis han synes det er upassende. det er deres sag!
Min venindes kæreste har lige lavet noget lign (dog ikke utroskab) hun var ulykkelig og jeg har støttet op og bandet over ham, sammen med hende. Men da hun kom og sagde de ville prøve at redde forholdet sagde jeg også "ej hvor er det godt, det er jeg sikker på i godt kan". Jeg kunne aldrig drømme om at skælde manden ud i den her sitiation.. Det er hendes lod..
Anmeld
Citér