Ja, jeg har virkelig brugt heldragter meget
De bedste var helt klart dem, der bare have en lynlås eller knapper ned foran.
En af grundene til, at jeg brugte dem meget, var at jeg havde babyer, der gylpede en del og derfor snildt kunne skifte tøj 8-10 gange på en dag og der var en heldragt bare nemmere at skifte.
Samtidig var en heldragt (af dem med lynlås eller knapper ned foran) nemmere at give babyen på, når de ikke kan lide, at få noget over hovedet i starten. Så ligger man bare heldragten på puslebordet og babyen ovenpå - det er nemmere, synes jeg. Og med de heldragter, der har fødder, slipper man også for de babystrømper, der altid falder af!!
Men dem med knapper i bunden var mere besværlige, især for deres far.
Sidst, men ikke mindst, synes jeg også, at der findes så mange søde heldragter
Og med en heldragt matcher tøjet altid, for jeg havde også en del sæt med bukser og body og det så altid sødt ud om morgenen, når det passede sammen, men en time efter var det slut
Det er selvfølgelig sekundært, hvordan det ser ud! Men jeg kunne nu godt lide, når jeg synes, det var pænt...
Mine har altid sovet med heldragter om natten. Det er også nemt at skifte ble, selv i halvmørke, for man kan bare knappe op fra maven og ned og så tage benene ud, lægge natdragten til side og skifte bleen og derefter tage den på igen hurtigt.
Nu er den yngste 1½ og sover stadig med heldragter om natten og faktisk har jeg også lige bestilt en uldheldragt til den store i str 104! Det skønne om natten - ved heldragter - er nemlig, at de ikke skiller på midten, men også holder hele kroppen varm, også henover ryggen og begge børnene smider altid deres dyner, selvom der er 15 grader eller koldere!
Anmeld
Citér