Om et øjeblik blir jeg 42, og føler nærmest aat min krop, falder helt fra hinanden..
I 2003, blev vi ramt af en spritbilist og fik piskesmæld, med dertilhørende føleforstyrrelse i højre arm, hovedpine stort set hver dag og migræneanfald, som heldigvis er blevet færre, end før.
Så for Ca 5 år siden, fik jeg hold i ryggen, som viser sig at være 3 semi smuttet diskoser. Genoptræning jayyy.
Så for 2 år siden, får jeg igen hold i ryggen, og ka næsten ik gå i 7 uger. Viser sig, at jeg har fået 2 semi smuttet diskos. Genoptræning jayyy. Dog nu med flere føleforstyrrelse ned i højre ben ØV!
Så har jeg fået Springfinger, som ska ordnes i den nærmeste fremtid. Fedt.
Udover det fald jeg over en måtte i bilka i dec 2019, og slig begge knæ og min hofte. Det Viser sig at jeg har fået blødelskader i begge knæ, hvilket åbenbart er noget rigtig skidt, for ortopædkirogen ku i hvert fald fortælle, at det nok aldrig blir bedre. Og som følge af faldet, hæver mine knæer stadig og gør frygtelig ondt hele tiden. Og i går fik jeg endelig svar på min sidste scanning af det venstre knæ, hvor de så ku se at jeg havde en slimhindecyste, så har nu fået en ny henvisning til nærmer undersøgelse på sygehuset..
Så jow jow det nye år ka vist kun blive bedre.
Så kender i det med, at man bare lige så stiller, falder fra hinanden???
Ud over det har jeg faktisk ik noget, at klage over. Er glad for mit arbejde, har en dejlig og forstående kæreste, og nogen ok ik så tosset unger vh Stine