Hvad mere kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2021

Anonym trådstarter

jeg har en nabo som spiller højt bas musik hver evig eneste dag. Han starter kl 10 om morgenen og stopper først igen ved 22 tiden om aftenen. Nogle gange endda også om natten selvom det er hverdag. 

jeg gar klaget til boligselskabet, beboerformanden og også politiet. Men lige lidt hjælper det. Han er pisse ligeglad og bliver bare ved. 

har hamret i væggen op til flere gange. Sidste gang resulterede det i en verbal sviner og trussel ud af vinduet så har derfor ikk turde gøre det siden. 

den konstante bas begynder at stresse mig. Og får hovedpine lyn hurtigt. Min skole starter snart op igen og med virtuel undervisning er jeg bange for at jeg ikk kan koncentrerer mig om mine lektier.

hvad mener kan man gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2021

Abracadabra

Anonym skriver:

jeg har en nabo som spiller højt bas musik hver evig eneste dag. Han starter kl 10 om morgenen og stopper først igen ved 22 tiden om aftenen. Nogle gange endda også om natten selvom det er hverdag. 

jeg gar klaget til boligselskabet, beboerformanden og også politiet. Men lige lidt hjælper det. Han er pisse ligeglad og bliver bare ved. 

har hamret i væggen op til flere gange. Sidste gang resulterede det i en verbal sviner og trussel ud af vinduet så har derfor ikk turde gøre det siden. 

den konstante bas begynder at stresse mig. Og får hovedpine lyn hurtigt. Min skole starter snart op igen og med virtuel undervisning er jeg bange for at jeg ikk kan koncentrerer mig om mine lektier.

hvad mener kan man gøre? 

Det er nok lidt sent, men det mest virkningsfulde er jo at få snakket venligt med naboen. Eventuelt over kaffe og småkager. 

Anmeld Citér

4. januar 2021

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Det er nok lidt sent, men det mest virkningsfulde er jo at få snakket venligt med naboen. Eventuelt over kaffe og småkager. 

Det kommer så ikke til at ske. Efter trusler og diverse klager så skal jeg ikke have kontakt med ham. 
plus han er midt 20’erne og proppet med diverse stoffer. Har min søn at tænke på også. 

Anmeld Citér

4. januar 2021

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hvad siger husreglementet? 

Derudover, hvis der kommer trusler - fra en fyr der i forvejen har haft politiet ude pga uorden, så ringer du til politiet igen. Ved trusler kontakter du altid politiet, og holder boligselskabet opdateret i sagen. 

Derudover ville jeg nok forhøre mig hos andre naboer, er der andre der generes af ham? Har de haft prøvet andre metoder der måske har hjulpet? 

Anmeld Citér

4. januar 2021

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Hvad siger husreglementet? 

Derudover, hvis der kommer trusler - fra en fyr der i forvejen har haft politiet ude pga uorden, så ringer du til politiet igen. Ved trusler kontakter du altid politiet, og holder boligselskabet opdateret i sagen. 

Derudover ville jeg nok forhøre mig hos andre naboer, er der andre der generes af ham? Har de haft prøvet andre metoder der måske har hjulpet? 

Husreglementet er ikke rigtig udpenslet på musik. Der står man ikke må spille instrumenter mellem 22-07 og at musik generelt skal ske med fornøden hensynstagen til øvrigt beboere. 

Politiet har ikke været ude hos ham endnu. Men han er meldt for trusler og chikane af husfreden. Så der ligger rapport på det. 
Boligselskabet er også opdateret. Dem talte jeg med i morges. Men de ringede aldrig tilbage. 

kunne selvfølgelig godt prøve at tale med naboerne fra hans opgang (vi bor ikke i samme). Men tvivler på de har gjort noget der har hjulpet. Ellers havde han jo ikk spillet højt stadig 

Anmeld Citér

4. januar 2021

Anonym

Hvad siger de andre.? Der bor der. Kommer der nok klage til boligforening fx 4 skal de gør noget ved det 

Anmeld Citér

4. januar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad siger de andre.? Der bor der. Kommer der nok klage til boligforening fx 4 skal de gør noget ved det 

Har ikke talt med naboerne i hans opgang endnu. Dem i min kan ikke høre ham da det kun er min lejlighed der støder op af hans. 

Anmeld Citér

5. januar 2021

serinasmor

Jeg havde ikke fundet mig i det ... Men jeg kan godt høre at du muligvis har gjort hvad du kan for nu.

Jeg ville rette henvendelse til boligselvskabet.

Jeg ville skrive ned hvornår kan spiller høj musik - alle datoer og alle tidspunkter.

Jeg ville sende den opgørelse til boligselskabet hver eneste uge.

Og hvis det ikke virker ville jeg overveje at finde noget andet at bo i 

Og i mellemtiden ville jeg skaffe gode hørebøffer med noice cancelation  så du kan koncentrere dig om skolen

Anmeld Citér

5. januar 2021

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Jeg havde ikke fundet mig i det ... Men jeg kan godt høre at du muligvis har gjort hvad du kan for nu.

Jeg ville rette henvendelse til boligselvskabet.

Jeg ville skrive ned hvornår kan spiller høj musik - alle datoer og alle tidspunkter.

Jeg ville sende den opgørelse til boligselskabet hver eneste uge.

Og hvis det ikke virker ville jeg overveje at finde noget andet at bo i 

Og i mellemtiden ville jeg skaffe gode hørebøffer med noice cancelation  så du kan koncentrere dig om skolen

Jeg skriver allerede alle datoer og tidspunkter ned. Og har tænkt mig at snede klage hver uge indtil det ophøre. 
tror heller ikke jeg kan gøre mere. 

nyt sted at bo er ikke rigtig muligt. En flytning er dyr, jeg er enlig og studerende. Har hverken råd til indskud eller flytning. Plus. Lejlighederne hænger ikk på træerne her hvor jeg bor. Vi har 7+ års ventetid. 

Men måske en ide med hørebøfferne. 

har dig en ide om at han måske har fået en kraftig advarsel igår. For musikken har været markant dæmpet. Godt nok stadig musik efter kl 22. Men slet ikk så højt at det var generende. Og idag har han slet ikk spillet, indtil videre ihverfald. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.