Baby jogger city elite som barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2021

Rixus

Profilbillede for Rixus

Hej med jer.

Vi har 2 børn og venter os det 3. barn.

Barn nummer 1 vil være 4 år og barn nummer 2 vil være 1.5 år når baby nummer 3 fødes

Derfor står vi og skal have fat i nyt udstyr.

Pt har vi en barnevogn til barn nummer 2 og den skal barn nummer 3 overtage når han fødes.

I den forbindelse ville jeg høre om et barn på 1.5 år ville kunne sove middagslur i en babyjogger city elite?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2021

Pb18

Rixus skriver:

Hej med jer.

Vi har 2 børn og venter os det 3. barn.

Barn nummer 1 vil være 4 år og barn nummer 2 vil være 1.5 år når baby nummer 3 fødes

Derfor står vi og skal have fat i nyt udstyr.

Pt har vi en barnevogn til barn nummer 2 og den skal barn nummer 3 overtage når han fødes.

I den forbindelse ville jeg høre om et barn på 1.5 år ville kunne sove middagslur i en babyjogger city elite?

Det har vores pige gjort fra hun var ca 1 år og 8 måneder. Vi skiftede fra barnevognen pga den blev for varm i sommervarmen og der var mere luft i klapvognen (og vi har også city eliten) 

Anmeld Citér

3. januar 2021

HapsHapsHaps

Sagtens det har min søns gjort ofte, det fungerer helt fint.

Anmeld Citér

4. januar 2021

Hende her

Jada! Vi har faktisk slet ikke haft en barnevogn til vores yngste, men kun en klapvogn (dog ikke babyjogger). Vi købte en anden slags babyjogger, da den yngste var omkring ti måneder, da vi havde brug for en, der var nem at klappe sammen. Og den kan vores yngste (nu 1 år og tre måneder) også sove fint i.

Anmeld Citér

4. januar 2021

Oddi

Profilbillede for Oddi

Ja da. Jeg ville nok ikke stille barnet ude i minus grader ( da der ikke er så god isoleringsevne). Men generelt ja, så kan man sagtens sove lur i sådan en. 

Anmeld Citér

4. januar 2021

Pb18

Oddi skriver:

Ja da. Jeg ville nok ikke stille barnet ude i minus grader ( da der ikke er så god isoleringsevne). Men generelt ja, så kan man sagtens sove lur i sådan en. 

Vi bruger en sleepbag i den, den holder hende helt fint varm - også når det er koldt

Anmeld Citér

4. januar 2021

1518

Min yngste er næsten 3, og hun kan stadig finde på at tage en skraber i sin City Elite 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.