har ikke fået su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
5 svar
2 synes godt om
2. januar

sanne2200

hej alle  jeg har søgt om su den 16 december men har ikke fået noget endu plus har søgt om forsørger tillæg den 23 men er i tvivl om det er fordi jeg har søgt su for sent eller fordi jeg har søgt om forsørgertillæget og de først udbetaler pengene når det er på plads

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar

Lymi

sanne2200 skriver:

hej alle  jeg har søgt om su den 16 december men har ikke fået noget endu plus har søgt om forsørger tillæg den 23 men er i tvivl om det er fordi jeg har søgt su for sent eller fordi jeg har søgt om forsørgertillæget og de først udbetaler pengene når det er på plads

Su styrelsen skriver, at de har to ugers sagsbehandlingstid ved ansøgning om su, og hertil kommer at det har været jul og nytår og helligdage, så jeg tænker du simpelthen har søgt for sent, desværre  men jeg mener nok, at pengene plejer blive udbetalt når de så har færdigbehandlet din ansøgning, så du ikke skal vente til den næste første. Jeg kan dog tage fejl.. 

Anmeld Citér

2. januar

sanne2200

2. januar

sanne2200

Lymi skriver:

Su styrelsen skriver, at de har to ugers sagsbehandlingstid ved ansøgning om su, og hertil kommer at det har været jul og nytår og helligdage, så jeg tænker du simpelthen har søgt for sent, desværre  men jeg mener nok, at pengene plejer blive udbetalt når de så har færdigbehandlet din ansøgning, så du ikke skal vente til den næste første. Jeg kan dog tage fejl.. 

hej jeg har søgt om su den 16 december men har ikke fået noget endu plus har søgt om forsørger tillæg den 23 men er i tvivl om det er fordi jeg har søgt su for sent eller fordi jeg har søgt om forsørgertillæget og de først udbetaler pengene når det er på plads

Anmeld Citér

2. januar

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
sanne2200 skriver:

hej jeg har søgt om su den 16 december men har ikke fået noget endu plus har søgt om forsørger tillæg den 23 men er i tvivl om det er fordi jeg har søgt su for sent eller fordi jeg har søgt om forsørgertillæget og de først udbetaler pengene når det er på plads

Det har hun lige svaret på. 

det er korrekt hvad hun skriver at du har søgt for sent. Men su er forudbetalt. Dvs, så snart den er behandlet bliver den udbetalt uanset hvad tid på måneden det er. Du skal ikke vente til 1/2 før de bliver udbetalt. 
det samme gælder forsørger tillægget

Anmeld Citér

2. januar

sanne2200

okat tak for svar til jer begge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.