Fjernelse af permanent hår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. januar 2021

Anonym trådstarter

Nogle der har erfaringer med det ? 

for mig er det i ansigtet og omkring mine brystvorter og fra navlen og ned til skamben. Det har jeg mørke hår.  
alternativt har nogle prøvet denne? Eller en anden maskine selv? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2021

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg kender ikke denne, men købte en maskine for nok 15 år siden, og den virker. Tænker de maskiner man kan køber nu til dags nok er bedre endnu. 

Nu læste jeg ikke op på hvordan denne fungerer, men den vi har sender lyschok ned i roden og ødelægger den, men mærker det ikke. Det er vist noget med at man har 5-6 sække per hår, så derfor tager det noget tid og tålmodighed, man skal jo nok regne med et halvt til et helt års stædighed førend der er endelige resultater.

Anmeld Citér

3. januar 2021

MorTil3+

Anonym skriver:

Nogle der har erfaringer med det ? 

for mig er det i ansigtet og omkring mine brystvorter og fra navlen og ned til skamben. Det har jeg mørke hår.  
alternativt har nogle prøvet denne? Eller en anden maskine selv? 

Jeg har den og har brugt den som de skriver man skal, men den virker ikke. Nu er jeg så lyshåret og har lyse hår på ben osv så skal ikke kunne sige om den virker på mørke hår. Ellers kan du få fjernet hår professionelt, det virker, men koster også lidt mere.

Anmeld Citér

3. januar 2021

Kir

Jeg har den og har brugt den som de skriver man skal, men den virker ikke. Nu er jeg så lyshåret og har lyse hår på ben osv så skal ikke kunne sige om den virker på mørke hår. Ellers kan du få fjernet hår professionelt, det virker, men koster også lidt mere.

Mener ikke man kan fjerne lyse hår på den måde... Var selv forbi en klinik for at få fjernet mørke hår på overlæben permanent, men hun sagde at de nok ikke var mørke nok. Hun ville gerne prøve, men ville ikke garantere at det virkede. 

Anmeld Citér

4. januar 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har fået fjernet mørke hår ved bikinilinjen ved en professionel og nu 20 år efter er de stadigvæk ikke vokset frem. Der er da kommet et par stykker eller 10, men det er lige til, at overskue selv, at fjerne.

Så jeg tænker i længden kan det bedre betale sig, at bruge en professionel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.