Du lyder helt normal- for sådan er jeg også 
Jeg var 13 første gang, og vores forhold varede 14 år.
Jeg er 30, mor til tre børn og har et forhold på 14 år bag mig. Jeg har nu en ny mand. Men jeg har haft 5 sexpartnere (hvilket ikke er super mange, men det kommer sig af, at jeg har været i et lang forhold).
Jeg ornanerede fra helt, helt lille og har gjort det siden. Det fylder meget hos mig. Også som barn i skolen i 0-1 klasse ornanerede jeg op af borde kan jeg huske, og andre fulgte trop, da de fandt ud af, hvor skønt det var
Jeg har altid haft langt mere lyst til sex end mine partnere, sådan er det bare. Min nye partner og jeg (sammen 1 år indtil nu) har sex ca hver/hver anden dag. Jeg kunne snildt knalde mere end en gang på en dag, men det er nok for ham. Jeg kan derudover sagtens ornanere, og har altid virkelig meget lyst til sex/ornani lige efter sex, hvilket ikke kan lade sig gøre (sexen), da han kun kan den ene gang. Men der er heldigvis plads til alt i mit nye forhold, så om jeg ornanere med ham ved siden af mig eller smutter i bad i løbet af dagen og gør det, gør ingen ting. Jeg ELSKER, at der er plads til det.
Forleden havde han drukket og kunne ikke rigtig have sex, så smed jeg en vibrator på mig selv og suttede på ham, for selv at komme, det var første gang jeg lige prøvede det. Jeg kan godt være lidt for sexfikseret tror jeg, jeg kan i hver fald føle mig en smuuule "unormal" når ens partnere har mindre lyst end en selv, og jeg altid kan smide en pik i munden fordi det er skide hyggeligt og dejligt at sutte på/og lege med sådan en, jeg behøver ikke føle noget sexuelt ved det, det er bare super spændende, haha.
Men jeg kan som dig have dage, hvor jeg ornanerer 3+ gange og en uge/to uger, hvor jeg faktisk ikke ornanerer, det svinger. Hvis jeg får lyst til at onanere, og manden lige skal tisse/smørre en mad, så kan jeg hurtigt lige få det fikset. Han får det ikke altid at vide, for jeg ved godt det er lidt for meget måske 
Derudover føler jeg også, at jeg tænker på sex konstant, og den mindste tanke eller berøring af/på min kæreste kan sætte noget igang i mig, og det spænder i klitoris.
At noget seksuelt kommer op i mine tanker kan også ske på meget upassende tidspunkter. Da jeg var helt nyforelsket sprang der diverse billeder op i mine tanker på arbejdet, og jeg skulle tage mig selv i ikke at komme til at småstønne 
Jeg vil sige, at du er helt normal, og jeg bliver så træt af, når der er snak om, at mænd har det største behov, som om de er nogle dyriske vildmænd som har brug for mere sex end kvinder. Jeg tror det er godt fordelt