Jeg har siden midt i oktober døjet med kvalme, hovedpine, halsbrand, og krampe i benene. Jeg har fået min menstruation regelmæssigt, men de har været meget korte siden august, hvor jeg fik taget min spiral ud. Jeg er single og derfor ret sikker på, på hvilket tidspunkt jeg havde sex, og derfor hvornår jeg kunne være blevet gravid. Vi brugte dog kondom, og jeg havde spiral i. Den blev dog taget ud dagen efter.
Jeg har flere gange afvist at jeg kunne være gravid på pga. de faktorer, men jeg synes tegnene bliver ved med at være der. Derudover kan jeg nogle gange mærke bobler i underlivet, og stik og jag i siden af maven. Jeg skal have taget nogle blodprøver i morgen hos lægen pga. kvalmen og hovedpine, da jeg selv har tænkt at det kan være stress relateret. Jeg tog en graviditetstest tidligere i dag, og den var negativ, og jeg tog en for en måned siden ca. som også var negativ 
Er det muligt at jeg er gravid? Det er enten det, eller så er det stress eller fordøjelses problemer. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro. Jeg har en følelse af at jeg er gravid, men kan det overhovedet passe? Den anden nat drømte jeg, at jeg var gravid og lige på nippet til at føde. I drømmen havde jeg først fået kendskab til graviditeten kort tid før jeg skulle føde...
På forhånd tak
Anmeld
Citér