De sidste par dage....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2020

Anonym trådstarter

.....har jeg haft det underligt og følt mig nedtrykt, irriteret, kedet mig og uden lyst til det helt store.... og jeg ved ærlig talt ikke hvorfor.... Jeg føler mig ikke helt glad. Alt har bare irriteret mig og jeg har bare haft lyst til at lægge mig ind i sengen... Kæresten syntes jeg er underlig. Jeg har afvist ham de gange han har manglet sex og syntes jeg skal gå min vej da jeg trækker andre i familien herhjemme ned i mit lille hul. Vi har 2 børn på 5 og 9 år. Men jeg kan vitterligt ikke sige hvad det er der gør at jeg føler mig lidt nedtrykt...  Måske jeg bare mangler at være mig selv? Jeg har dårlig samvittighed over for børnene og kæresten. Jeg ved, at jeg kommer til at fortryde min afvisning over for ham  Men jeg har virkelig ikke lyst... Vil bare ligge på sofaen og slappe af. Nogen der har prøvet noget ligende??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2020

Anonym

Anonym skriver:

.....har jeg haft det underligt og følt mig nedtrykt, irriteret, kedet mig og uden lyst til det helt store.... og jeg ved ærlig talt ikke hvorfor.... Jeg føler mig ikke helt glad. Alt har bare irriteret mig og jeg har bare haft lyst til at lægge mig ind i sengen... Kæresten syntes jeg er underlig. Jeg har afvist ham de gange han har manglet sex og syntes jeg skal gå min vej da jeg trækker andre i familien herhjemme ned i mit lille hul. Vi har 2 børn på 5 og 9 år. Men jeg kan vitterligt ikke sige hvad det er der gør at jeg føler mig lidt nedtrykt...  Måske jeg bare mangler at være mig selv? Jeg har dårlig samvittighed over for børnene og kæresten. Jeg ved, at jeg kommer til at fortryde min afvisning over for ham  Men jeg har virkelig ikke lyst... Vil bare ligge på sofaen og slappe af. Nogen der har prøvet noget ligende??

Ja det har jeg også prøvet og det er ikke særlig rart. Jeg synes du skal fortælle din kæreste at du føler dig lidt ved siden af dig selv men ikke lige har sat fingeren på hvorfor. Og så se om du kan komme ud og få noget lys og luft. Gå en tur og mærk efter. Hvis du bare fordriver tiden i sengen med Netflix, kommer det til at være en overspringshandling for dig i stedet for at du finder ud af hvor skoen trykker. Prøv at stille dig selv spørgsmålet: hvis jeg havde al tid, energi og mulighed i verden, hvad ville jeg så foretage mig?

Anmeld Citér

28. december 2020

Kir

Altså synes ikke det er så mærkeligt i de her corona tider hvor man bliver tvunget til at være mindre social og til at være hjemme. Og så er vejret heller ikke ligefrem noget at råbe hurra for! Har det selv på samme måde som dig indimellem.

Synes også du skal komme ud og gå nogle ture og måske få snakket med en god ven om hvordan du har det. Måske kan en god snak hjælpe med at afklare hvad problemet er... Og hvis du bliver ved at have det, sådan så synes jeg at du skal få en tid hos lægen. 

Og så drop den dårlige samvittighed over ikke at have lyst til sex, sådan er det bare nogen gange og det må din kæreste acceptere. Når man er i forhold kan man ikke forvente at sexlysten er den samme hele tiden, det går op og ned i perioder. Særligt hvis du ikke har det helt godt. 

Anmeld Citér

28. december 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg kan altså godt følge dig - sådan lidt ‘tømmermændsblues’ agtig. Sådan kan mit humør også blive. Særligt når det konstant er mørkt - har du aldrig haft det sådan? For mig er det knapt så skræmmende at have det sådan nu, som da jeg oplevede følelsen for første gang. Der var jeg også kun 14. Men, så lærer man st leve med, at den kommer på besøg nogen gange og så ligesom, at acceptere det og så, som en anden skriver - gå nogle solide ture - mærk efter, og gør noget ved de ting, som du KAN gøre noget ved. Og ellers gør ting som gør dig glad. Hvis du kan 

Anmeld Citér

28. december 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
CKJ skriver:

Jeg kan altså godt følge dig - sådan lidt ‘tømmermændsblues’ agtig. Sådan kan mit humør også blive. Særligt når det konstant er mørkt - har du aldrig haft det sådan? For mig er det knapt så skræmmende at have det sådan nu, som da jeg oplevede følelsen for første gang. Der var jeg også kun 14. Men, så lærer man st leve med, at den kommer på besøg nogen gange og så ligesom, at acceptere det og så, som en anden skriver - gå nogle solide ture - mærk efter, og gør noget ved de ting, som du KAN gøre noget ved. Og ellers gør ting som gør dig glad. Hvis du kan 

Og hvorfor ved du, at du kommer til, at fortryde din afvisning? Bliver han sur? 

Anmeld Citér

28. december 2020

Janet1989

Jeg har det lidt på samme måde - men ikke helt så slemt ... men sådan har jeg det altid efter jul - samvær med familien, man er “høj” på at man endelig ses lidt, bruger kvalitetstid sammen efter alt det her corona lort ... 

Og så efter jul .. bum, så føles det som om der ikke er en skid at lave - lidt som “livet går videre”, men nu er jeg ensom-agtig/alene (helt alene er man dog ikke) ... jeg ved ikke om det er det samme for dig .. håber du finder ud af hvorfor du er i det mood  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.