Er jeg gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
8 svar
5 synes godt om
25. december 2020

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg har oplevet kvalme den sidste uges tid, mest om aftenen. Nogle gange så slemt, at jeg føler trang til at kaste op. 

Derudover har jeg de sidste dage oplevet murren, ikke smerter, men en anden fornemmelse i underlivet. Jeg skulle have haft menstruation i går, og den er endnu ikke kommet. Jeg har testet i dag, men negativ. Nu ligger jeg igen igen med voldsom kvalme, og en smule frustreret. Kan man godt teste negativ, selvom man er gået flere dage over?

Vi prøvet og håber på at blive gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg har oplevet kvalme den sidste uges tid, mest om aftenen. Nogle gange så slemt, at jeg føler trang til at kaste op. 

Derudover har jeg de sidste dage oplevet murren, ikke smerter, men en anden fornemmelse i underlivet. Jeg skulle have haft menstruation i går, og den er endnu ikke kommet. Jeg har testet i dag, men negativ. Nu ligger jeg igen igen med voldsom kvalme, og en smule frustreret. Kan man godt teste negativ, selvom man er gået flere dage over?

Der er intet at gøre end at vente et par dage også teste igen, hvis du ikke har fået din menses.

Anmeld Citér

25. december 2020

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Der er intet at gøre end at vente et par dage også teste igen, hvis du ikke har fået din menses.

Kan man teste positiv flere dage efter forventet menstruation? 

Anmeld Citér

25. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ak ja det kan du i hvert fald. 

Anmeld Citér

25. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle 

Sagtens. Personligt testede jeg selv først positivt 5+3. 5+1 var bragende negativ  

Anmeld Citér

26. december 2020

elskeratværemor

Jeg havde taget endnu en test evt et andet mærke end den første Rema 1000 eller Nettos teste er rigtige hurtige til at vise Hcg

Anmeld Citér

26. december 2020

Anonym trådstarter

Jeg har prøvet rfsu og valmed. Negativ. I dag fik jeg lidt brunt udflåd, men det er stoppet igen. Har stadig lidt murren, og en del kvalme. Jeg har ikke været på p piller i over 3 ør, og har haft præcis og regelmæssig cyklus siden jeg fødte sidste år. 
Ens krop er virkelig finurlig 

Anmeld Citér

26. december 2020

Rockertand

Anonym skriver:

Det er næsten altid kun, hvis din ægløsning har ligget meget sent i cyklus. Hvis din ægløsning falder, som den skal, så kan stort set alle teste med korrekt svar ved 4+0.

Anmeld Citér

27. december 2020

Anonym trådstarter

I går fik jeg lidt blødning, og brunt udflåd. Det startede som en lille blødning, pink blod. Og på ca 10 timer havde jeg blødt meget lidt. Jeg bruger tampon, og der var stort set ikke blod. Jeg har ikke haft de samme smerter som jeg plejer. Min tanke er at jeg måske kan være midt i en spontan abort. Jeg har aborteret 3 gange før, og der føles præcis som første gang jeg aborterede 
Jeg har altid voldsomme menstruationssmerter, hvor jeg ikke kan andet end at ligge på gulvet og vride mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.