Første toilet besøg efter fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2020

Anonym trådstarter

Jeg fødte i nat en smuk lille julebaby. Alt gik godt og vi var hurtigt hjemme igen. Jeg havde en lille bristning og har fået 2 sting (intet ift min første fødsel hvor nærmest hele mellemkødet var bristet). Ved min første fødsel blev jeg meget forstoppet efterfølgende og det hårde afføring gjorde at stingende sprang. Jeg kan mærke nu at jeg faktisk trænger til at komme på toilet, men jeg tør dælme ikke! Jeg er bange for at det gør djævlens ondt!! Jeg overvejer at tage magnesia for at få lidt Lind mave, så det måske ikke bliver så smertefuldt. Nogen tips og tricks til hvordan jeg lige får overvundet angsten for det første toilet besøg?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2020

Anonym

Prøv dig frem.

For mig virkede en kold klud, og når jeg ikke var på toilet, så is-bind, men jeg var også hævet.

Anmeld Citér

25. december 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Vent til du ikke behøver presse og det nærmest bare falder ud bare du hjælper lidt til. 

Og så Overvej at stå op ( ind over toilettet) når man sætter sig ned hives stingene lidt fra hinanden men står man op er det ikke ligeså smertefuldt- gjorde jeg og det gjorde ikke ligeså ondt. 

Anmeld Citér

25. december 2020

Hjemmegaaende

Kold klud du holder mod mellemgulvet imens du presser  og så ville jeg da klart tage magnesia

Anmeld Citér

26. december 2020

Anonym trådstarter

Tak for råd om kold klud mod mellemkødet! Det hjalp!

Anmeld Citér

26. december 2020

Hjemmegaaende

Haha godt du selv kunne regne ud det var kødet og ikke gulvet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.