Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2020

Baremig1975

Hej alle læser.. 

Allerførst en rigtig glædelig jul til jer alle. 

Jeg er 40 år og mor til 3 skønne børn. Først i november droppede vi p pillerne. Jeg fik min regelmæssige menstruation omkring den 20 november. Her i december har jeg haft det underligt i maven nærmest sådan bobbel fornemmelse og lidt kvalme og træt hed rigtig ømme bryster. Jeg testede 2 gange negativ først i december.  Testede igen i går der var den også negativ. Nu her i tirsdag kom der lidt slim når jeg havde været på toilet jeg tænkte fint nu starter mon menstruation onsdag var det det samme, igår torsdag var det aftagende og i dag fredag er der intet brunligt slim når jeg tørre mig   Hvad tænker i??

Kh Mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Baremig1975 skriver:

Hej alle læser.. 

Allerførst en rigtig glædelig jul til jer alle. 

Jeg er 40 år og mor til 3 skønne børn. Først i november droppede vi p pillerne. Jeg fik min regelmæssige menstruation omkring den 20 november. Her i december har jeg haft det underligt i maven nærmest sådan bobbel fornemmelse og lidt kvalme og træt hed rigtig ømme bryster. Jeg testede 2 gange negativ først i december.  Testede igen i går der var den også negativ. Nu her i tirsdag kom der lidt slim når jeg havde været på toilet jeg tænkte fint nu starter mon menstruation onsdag var det det samme, igår torsdag var det aftagende og i dag fredag er der intet brunligt slim når jeg tørre mig   Hvad tænker i??

Kh Mig

Er du gået over tid?

Anmeld Citér

25. december 2020

Baremig1975

Love Angel skriver:

Er du gået over tid?

Ja cirka 4 dage.. 

Anmeld Citér

25. december 2020

Helloo

Baremig1975 skriver:

Ja cirka 4 dage.. 

Hvis du hoppede af p piller i nov, kan du absolut ikke forvente en regelmæssig cyklus. 

Der går normalt nogle måneder før alle hormonerne fra pillerne er ude af kroppen.  

Jeg ville forsætte med at teste en gang i ugen. :-) 

Anmeld Citér

25. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Så er jeg helt enig i ovenstående. Da kroppen skal ha lidt tid til at finde sig selv og få normal rytme i cyklus. Så ja test 1 gang om ugen.

Anmeld Citér

25. december 2020

Baby.mamma

Det er svært at vide ud fra symptomer, når du har været på p-piller. Snup en test, er den negativ, så slå det ud af hovedet. Og så prøv og læg mærke til, hvornår din cyklus kommer tilbage igen og er regelmæssig 

Anmeld Citér

25. december 2020

nemisis

Profilbillede for nemisis

Den måde du har det på, kan sagtens skyldes at du er stoppet på p-piller for nylig. Hormonerne skal jo rette ind igen og for mig har det givet mange af de samme symptomer som i tidlig graviditet - især omkring de første par ægløsningen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.