!!!! Hjælp til bachelor opgave :D !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2020

AmKjMa

Hej og rigtig glædelig jul 

Jeg er ved at skrive min bachelor opgave og jeg skriver om de overvejelser man gør sig som forældre, eller måske bonus forældre, når man køber møbler og ting til sine børn på nettet. 

Derfor har jeg lavet et spørgeskema som jeg håber du vil bruge et par minutter på at besvare. Din besvarelse vil være 100% anonym og vil kun indgå i min eksamensopgave.

Hvis du har lyst til at hjælpe mig kan du klikke her, så bliver du ledt ind til spørgeskemaet. 

Ellers kan du følge linket herunder: 

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=8NF7N6HNJ6C2 

Hvis du har nogen spørgsmål elle kommentarer er du velkommen til at skrive, så skal jeg forsøge at svarer 

Rigtig glædelig jul og godt nytår. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2020

Girafmor

Man kan kun vælge et svar i alder på børn, selvom man har flere, i flere aldersgrupper. Det kunne være godt at rette

Anmeld Citér

23. december 2020

lineog4

Jeg er ved at skrive min bachelor opgave og jeg skriver om de overvejelser man gør sig som forældre, eller måske bonus forældre, når man køber møbler og ting til sine børn på nettet. 

Derfor har jeg lavet et spørgeskema som jeg håber du vil bruge et par minutter på at besvare. Din besvarelse vil være 100% anonym og vil kun indgå i min eksamensopgave.

Hvis du har lyst til at hjælpe mig kan du klikke her, så bliver du ledt ind til spørgeskemaet. 

Hvis du har nogen spørgsmål elle kommentarer er du velkommen til at skrive, så skal jeg forsøge at svarer 

man kan kun skrive en alder for børnene 

Anmeld Citér

23. december 2020

AmKjMa

Girafmor skriver:

Man kan kun vælge et svar i alder på børn, selvom man har flere, i flere aldersgrupper. Det kunne være godt at rette

Hej Girafmor,

Det har du da helt ret i, tusind tak det skulle være rettet nu  

Anmeld Citér

27. december 2020

AmKjMa

Hej igen alle sammen, 

jeg vil bare lige sige tusind tak for al jeres hjælp det har bare været helt kanon  

Hvis der er et par stykker der stadig har lyst til at hjælpe vil jeg sætte meget stor pris på det også. 

Ellers vil jeg bare sige tak og ønske alle et godt nytår  

Anmeld Citér

28. december 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
AmKjMa skriver:

Besvaret :)

pøj pøj med opgaven :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.