Børn og corona!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. december 2020

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Vi er en familie på 5, min mand og jeg har 3 børn på henholdsvis 5,4 år og den yngste på 3 måneder. Desværre har både min mand og jeg samt vores ældeste barn fået corona og dermed gået i karantæne. Nu frygter jeg at vores to yngste bliver smittet  Nogle siger at helt små børn bliver ikke smittet ellers udvikler de ingen symptomer! Nogen herinde som har børn der er blevet smittet? Og hvordan har deres symptomer været?

Ved godt det er individuelt men lige nu har jeg bare brug for at høre andre erfaringer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Wow - Sindsygt. Jeg ved intet - men vil ønske jer god bedring og glædelig jul 

Anmeld Citér

22. december 2020

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Hej alle sammen

Vi er en familie på 5, min mand og jeg har 3 børn på henholdsvis 5,4 år og den yngste på 3 måneder. Desværre har både min mand og jeg samt vores ældeste barn fået corona og dermed gået i karantæne. Nu frygter jeg at vores to yngste bliver smittet  Nogle siger at helt små børn bliver ikke smittet ellers udvikler de ingen symptomer! Nogen herinde som har børn der er blevet smittet? Og hvordan har deres symptomer været?

Ved godt det er individuelt men lige nu har jeg bare brug for at høre andre erfaringer. 

Min søster og hendes mand var begge smittede. Deres ældste på 12, er også smittet og han var syg 1 nat med feber og influenza symptomer. Den yngste på 9 er også smittet, uden symptomer. 
Så her har børnene ikke været hårdt ramt.

God bedring.

Anmeld Citér

22. december 2020

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min 1årige er smittet lige nu.. Han startede med lidt snot, og var lidt klattet at se på. Nu kommer feberen snigende, pt. 38,5 og en hel del snot. 

Han ligner virkelig noget der er løgn, men han drikker og spiser fint.
Han blev testet positiv i søndags.

Anmeld Citér

23. december 2020

Pernillus

Hejsa

Rigtig god bedring.

Herhjemme er min mand og jeg samt vores 3

årog datter ramt.

min datter har ikke haft et eneste symptom så det kom bag på at at hun var blevet smittet i børnehaven. 
Jeg er også stort set symptomfri mens min mand har taget en hårdere tur.

Vi har tvillinger på 2 år. De er blevet testet to gange men har ikke fået det, trods de sover op af os andre mm. 
De skal testes igen i morgen, hvor vi andre er fri fra isolation. De har heller ingen symptomer så håber de forbliver negative.

Jeg har hørt om flere tilfælde hvor de små slet ikke smittes trods tæt kontakt så håber I er ligeså heldige. 

Anmeld Citér

23. december 2020

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Har ikke prøvet det på egen eller egen families krop, men en af min datters veninder på 9 århar været smittet og havde ingen symptomer overhovedet. En af mine veninders datter på 3 havde feber 1,5 time, så hun var meget overrasket over at hun blev testet positiv for Corona.

Anmeld Citér

23. december 2020

Kir

Har faktisk lige læst et opslag på Facebook fra en mor hvis barn på 2,5 mdr har fået corona. Symptomerne var forhøjet temp., hoste og slaphed. Lægevagten afviste i første omgang at det skulle være corona, da "babyer ikke bliver syge af corona". Så det kan åbenbart ske 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.