Barn nr 4 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.971 visninger
5 svar
4 synes godt om
21. december 2020

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.
Jeg er lidt interesseret i at vide, hvor mange af jer der har barn nr 4? ❤️
Hjemme hos os overvejer vi baby nr 4. ❤️
Jeg er mor til en dreng på 9 og to piger på 3 og 4 år. Elsker livet som mor og fuld fart.. kunne ikke ønske mig en bedre hverdag ��❤️❤️
Men, men,.. nu har jeg sat mig det spørgsmål med baby igen nr 4.. den har været op og runde flere gange! ��
Så ja? Ville bare høre jer ad ❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg har tre skønne børn og jeg ønsker mig ikke flere  jeg tænker med den energi og lyst du har, så skal du da bare igang - hvis din mand er med?!

Anmeld Citér

21. december 2020

hekran

Vi fik barn nr. 4, da de andre var hhv. 2, 4 og næsten 6 år. Der er mellem 21 og 25 måneder imellem vores 4 børn. I dag er den yngste 7 år. Vi har aldrig aldrig aldrig fortrudt, at vi har valgt fire børn til. Nu kan jeg godt se, at der vitterligt var fuld fart på de første år, mens alle var små, men tiden går så stærkt. Nu er det 7-13 år og meget selvstændige og selvhjulpne, så vi har i den grad tid til ting, som vi på ingen måde havde for nogle år siden.

Den største ændring for os var ikke at gå fra 3 til 4 børn - overhovedet ikke. Den største æbdring var nok egentlig at få vores første barn, hvor man blev nødt til at indse, at man ikke længere kom forrest i rækken 

Vi blev nødt til at købe en større bil, men det var det. Vi har et hus med fire børneværelser, så vi havde pladsen.

God fornøjelse 

Anmeld Citér

21. december 2020

Baby.mamma

Go for it! Vi har 3 på mellem 8-12 år, og er gravid med efternøleren nu  Er kun 6 uger (imorgen), men vi glæder os rigtig meget. Jeg mistede desværre sidste graviditet i 3 måned, men blev gravid igen i 1. cyklus efter 

Anmeld Citér

21. december 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Følger med vi har tre og vil gerne have nr 4 om et par år 

Anmeld Citér

21. december 2020

Barn3

Vi fik vores nr 4 for 7 uger og 2 dage siden.

Vi har en på 13,9,20 mdr ....

Jeg syntes godt nok det var psykisk hårdt denne gang-grunden mindre forskel mellem 3 og 4.....var vandt,at de stor er selvstændige, når en lille kommer til.

De siger jo,at det bliver nemmere med tiden

Go for it!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.