Er der en svag streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. december 2020

Tullemor24

Hej med jer! 

Jeg er helt ny herinde, men måtte simpelthen lige få andre øjne på dette. Min kæreste og jeg er ved at gå ud af vores gode skind, da vi er overbeviste om at den test vi tog i morges, er meget svag positiv. 

Kan I også se en svag streg? 

Det skal lige siges, at jeg har testet før i andre cyklusser og aldrig oplevet en streg på nogle af de tests, og det samme siger min kæreste; altså at den er tydelig. 

Jeg har ikke helt en idé om, hvor langt jeg kan være henne, da jeg havde en meget mystisk mens for omkring 11 dage siden som varede i ca 2 døgn - den var dog kraftig... (plejer at bløde i 8 dage ca). Efterfølgende er mine bryster blevet ømmere og ømmere, jeg har murren i underlivet, jag over lænden og følelsen af forstoppelse og meget luft i maven/tynd mave (ja, undskyld informationerne). Udover dette har jeg nærmest siden jeg blødte haft kraftig hvid udflåd og en generel ubehag i kroppen. 

Jeg tror bare jeg har brug for at høre jeres oplevelser, og hvad der gik forud inden i kunne teste positive. 

kh 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2020

ønskebørn74

Tullemor24 skriver:

Hej med jer! 

Jeg er helt ny herinde, men måtte simpelthen lige få andre øjne på dette. Min kæreste og jeg er ved at gå ud af vores gode skind, da vi er overbeviste om at den test vi tog i morges, er meget svag positiv. 

Det skal lige siges, at jeg har testet før i andre cyklusser og aldrig oplevet en streg på nogle af de tests, og det samme siger min kæreste; altså at den er tydelig. 

Jeg har ikke helt en idé om, hvor langt jeg kan være henne, da jeg havde en meget mystisk mens for omkring 11 dage siden som varede i ca 2 døgn - den var dog kraftig... (plejer at bløde i 8 dage ca). Efterfølgende er mine bryster blevet ømmere og ømmere, jeg har murren i underlivet, jag over lænden og følelsen af forstoppelse og meget luft i maven/tynd mave (ja, undskyld informationerne). Udover dette har jeg nærmest siden jeg blødte haft kraftig hvid udflåd og en generel ubehag i kroppen. 

Jeg tror bare jeg har brug for at høre jeres oplevelser, og hvad der gik forud inden i kunne teste positive. 

kh 

Kan også se den, tag en ny fra samme mærke om et par dage igen og se om ikke den bliver tydeligere. Ring til lægen når den gør. Du skal sikkert termins scannes for at få den rette terminsdag. Og et forsigtigt tillykke herfra <3

Anmeld Citér

19. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Tullemor24 skriver:

Hej med jer! 

kh 

Den er meget svag, men jeg kan også se den. Og ja som ovenstående skrev, tag en om et par dage og se om den udvikler sig.

Anmeld Citér

19. december 2020

elskeratværemor

Den kan jeg godt se  

Anmeld Citér

19. december 2020

Tullemor24

Det er godt nok svært at have tålmodighed 

Anmeld Citér

19. december 2020

Love Angel

Mor til 4
Tullemor24 skriver:

Det er godt nok svært at have tålmodighed 

Det helt forståeligt. Du føler nok at du er ved at dø af spændning og nyskerighed

men for at se om den udvikler sig. Så er du nød til at vente med at teste til over morgen. 

Er denne her test med morgen urin?

Anmeld Citér

19. december 2020

Tullemor24

Love Angel skriver:

Det helt forståeligt. Du føler nok at du er ved at dø af spændning og nyskerighed

men for at se om den udvikler sig. Så er du nød til at vente med at teste til over morgen. 

Er denne her test med morgen urin?

Ja, denne test er med morgenurin fra denne morgen. Jeg har taget to tests i løbet af dagen i dag fordi jeg er så utålmodig, og de er begge negative. Jeg prøver igen i morgen tidlig, men min krop opfører sig underligt og time for time, føler jeg mine bryster bliver ømmere, jeg får svedeture og har en PMS følelse konstant og det som nager mest: murren i mit underliv som ikke stopper... det er spændende i morgen tidlig.. 

Anmeld Citér

20. december 2020

Love Angel

Mor til 4
Tullemor24 skriver:

Ja, denne test er med morgenurin fra denne morgen. Jeg har taget to tests i løbet af dagen i dag fordi jeg er så utålmodig, og de er begge negative. Jeg prøver igen i morgen tidlig, men min krop opfører sig underligt og time for time, føler jeg mine bryster bliver ømmere, jeg får svedeture og har en PMS følelse konstant og det som nager mest: murren i mit underliv som ikke stopper... det er spændende i morgen tidlig.. 

Jeg siger ikke det gælder for dig. Men vi kvinder, når vi ønsker dette her så inderlig meget så kan man bilde sig selv meget ind. 

Men okay, ja prøv igen imorgen med morgen urin. Hvornår forventer du menses skulle komme? 

Og det er spændende, sæt et billede af testen imorgen.

Anmeld Citér

20. december 2020

Love Angel

Mor til 4
Tullemor24 skriver:

Har du fået testet idag?

Anmeld Citér

20. december 2020

r3b3cca

Jeg ville sige tillykke til jer. Jeg ser en svag streg!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.