Hej, mit navn er Amanda og jeg vil starte med at sige tak for at du læser det her opslag.
Jeg har lavet dette opslag fordi jeg er ved at skrive min Bachelor opgave. Min opgave handler om at kortlægge og optimerer kunderejsen for Hoppekids kunder.
Derfor søger jeg folk der vil deltage i et interview online. Det kan være du på et eller andet tidspunkt har købt et Hoppekids produkt, eller overvejet at købe et Hoppekids produkt men ikke gjort det alligevel, det vigtigste er bare at du har børn/barn i alderen 0 - 14 år.
Interviewet vil handle om dine oplevelser med køb af produkter til dit/dine barn/børn og, hvis du tidligere har købt/ fået et Hoppekids produkt vil det tage udgangspunkt i din oplevelse med Hoppekids.
Det vil foregå Online via Google Meets og du kan naturligvis vælge at være anonym og uden kamera hvis det er det du ønsker. Det hele tager maks. en lille time.
Interviewet vil kun blive brugt i min bachelor opgave som bliver læst af Hoppekids, min censor og vejleder.
Hvis du har lyst til at hjælpe mig, eller har nogen spørgsmål så smid endelig en kommentar her, privat eller ring/skriv til mig på 25705373
så finder vi et tidspunkt.
Jeg håber du har lyst til at hjælpe mig med min opgave 
Anmeld
Citér