Hej
Jeg var i går på fødegangen, hvor jeg troede at jeg havde regelmæssige plukkeveer, der nev. De kom med 5 minutters interval. Opdagede det fra ca. kl. 13. Derinde fik jeg dog at vide at det var rigtige veer, men at jeg slet ikke var åben endnu. Vi tog hjem og efter mad og et bad lagde jeg mig ned i en time, hvor jeg så tv og tog tid igen. De gjorde ikke som sådan ondt, men kom med 3-4 minutters interval og nogle nev godt nok til. Derfor ringede jeg igen. Vi kom derind igen fire timer efter vi sidst var kørt, og jeg var stadig slet ikke åben. Der blev kørt en kurve og havde jo stadig veer, men de gjorde ikke som sådan ondt. Vi blev foreslået at gå hjem og få noget hvile. I stedet for at gå ud fra hyppigheden, skulle jeg mærke efter, hvor ondt de gør.
Hjemme kl. 22 tog jeg et par panodiler og gik i seng. Sov ok med lidt vågne øjeblikke nu og da indtil kl. 4, hvor jeg synes de nev igen. Har nu været vågen siden og for stadig veer konstant som godt nok niver, nogle mere end andre. Mit spørgsmål er:
Hvor længe kan/skal jeg gå med de her modningsveer, før det giver mening at kontakte fødegangen igen? Synes ikke jeg vil spilde deres eller vores tid (og synes at der har været nok fingre i min livmoderhals) hvis der stadig ikke sker noget. Jeg har ondt, men jeg ligger ikke og bider i gulvet endnu. Synes nærmere at det er pænt træls at have så mange små veer så længe og ikke kunne komme videre. Tør ikke helt sende min mand 1 time væk på arbejde, da vi også har knap 1 time til fødegangen.
Jeg har nu (i hvert fald) haft små regelmæssige veer i 17 timer. Jeg synes de gør lidt ondt og har svært ved at overskue 17 timer mere med dem, men... hvad ville I gøre? Hvor længe bliver det ved inden der sker noget ?
PS det er den famøse tredjegangs drillefødsel..
Anmeld
Citér