Stærke smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
5 svar
4 synes godt om
13. december 2020

Sasja94

Hej alle

Jeg har hele dagen oplevet stærke smerter i underlivet. De føles præcis som menstruation smerter. Dog er der stadig 11 dage til, at menstruationen skal komme. Jeg havde ægløsning for 4-5 dage siden. Min mand og jeg forsøger pt at få barn nr 2. 
Jeg har aldrig oplevet smerter efter ægløsning, og er derfor lidt på bar bund. 

Mit spørgsmål er derfor:

Er der nogen der har oplevet så stærke smerter efter ægløsning? 
Og hvornår er der tidligst tegn på mulig graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sasja94 skriver:

Hej alle

Jeg har hele dagen oplevet stærke smerter i underlivet. De føles præcis som menstruation smerter. Dog er der stadig 11 dage til, at menstruationen skal komme. Jeg havde ægløsning for 4-5 dage siden. Min mand og jeg forsøger pt at få barn nr 2. 

Mit spørgsmål er derfor:

Personeligt har jeg ikke selv oplevet dette omkring ægløsning. Og du kan aller tidligst teste hvor du kan se tydelig rød streg på graviditet testen er når du ca er 3+5 uger henne. Men nogle kan heller ikke vente så de tester når de er 3+2 og eller 3+3. Men ikke alle kan se noget på testen på det tidspunkt. Så det er forskelligt hvor tidligt Man kan teste. Men personeligt at teste 3+2 og 3+3 er alt for tidligt.

Anmeld Citér

13. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sasja94 skriver:

Hej alle

Mit spørgsmål er derfor:

Og glemte at skrive at da jeg var gravid, der var det tidligste tegn jeg havde, var ømme brystvorter nogle dage før forventet mens dag

Anmeld Citér

20. december 2020

r3b3cca

Jeg oplevede meget stærke mens lignende smerter pg noget som mindede meget om sidestik meget kort tid efter jeg fandt ud af at jeg var gradvis sidste gang. Det var nogle smerter som hele tiden lå og ulmede og kom tiltagende i ture. Det viste sig i uge 8, st det var en graviditet udenfor livmoderen som gjorde det. Hvis det bliver ved, vil jeg anbefale at søge læge og blive undersøgt 

Anmeld Citér

20. december 2020

Sasja94

r3b3cca skriver:

Jeg oplevede meget stærke mens lignende smerter pg noget som mindede meget om sidestik meget kort tid efter jeg fandt ud af at jeg var gradvis sidste gang. Det var nogle smerter som hele tiden lå og ulmede og kom tiltagende i ture. Det viste sig i uge 8, st det var en graviditet udenfor livmoderen som gjorde det. Hvis det bliver ved, vil jeg anbefale at søge læge og blive undersøgt 

Mange tak for svar. Det er stoppet igen. Det stoppede dagen efter. Har så haft lidt kvalme de sidste par dage. Så venter spændt på at skal teste om blot 3-4 dage 

Anmeld Citér

20. december 2020

r3b3cca

Sasja94 skriver:

Mange tak for svar. Det er stoppet igen. Det stoppede dagen efter. Har så haft lidt kvalme de sidste par dage. Så venter spændt på at skal teste om blot 3-4 dage 

Ej hvor godt. Så kan man håbe, at det du kunne mærke var befrugtningen og ægget der satte sig fast. Krydser fingre for dig/jer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.