Hej alle sammen.
jeg har et meget stort problem og har derfor brug for jeres hjælp, jeg håber i kan hjælpe mig!!
min såkalte kæreste, mener ikke vi skal have et barn til da jeg er på kontanthjælp og derfor er jeg et problem, for jeg vil ikke have en abort, jeg har 2 drenge med kæresten og jeg ønsker kun 1 lille en mere ikke flere og har fået afvide af lægen for længe siden at mine æg ikke holder til jeg er 30, så det er lidt af et problem for han siger jeg først må få en mere når jeg har et job eller bare om 10 år og det er jeg så 38? så han siger at jeg SKAL have en abort, også selvom at jeg ikke har lyst og hvis jeg ikke gør det vil han slå op, men jeg elsker ham utroligt højt og det ved han.
jeg vil gøre alt for min familie men en abort? Jeg har taget i alt 6 teste og 3 var positive og 3 negative.
men jeg ønsker virkeligt det her barn men han siger at i forvejen kan jeg ikke forsøge vores familie, og efter som jeg ikke kan betale lige så mange penge så SKAL jeg have en abort!
Jeg har snakket med lægen om at jeg er gravid men jeg bløder samtidet, så har sagt jeg ikke er gravid til ham? Hvad gør jeg skal jeg fortælle ham det eller lades som ingen ting for at få det her barn? Eller??
han har lige smitte sit arbejde og skal derfor gå på VUC til at får et nyt hvilket vi håber han gør snart.
jeg ved også godt at jeg har 2 drenge men jeg ønsker meget en mere men han forstår det ikke han siger at det ikke er mit valg men vores sammen og nu har han sagt nej og så er den ene ned stemt så det er nej, og jeg har tabt 1 før vores ælste dreng på 6 og 1 år efter bliv jeg gravid igen og tabte og sidste år fødte jeg vores 2 dreng og jeg allerade da jeg så testen tænke jeg åååå nej, for jeg vil gerne have en baby og er meget IMOD ABORT!!
mener i det er egoistisk at sætte en baby mere til når vi får i denne periode??
hvad mener i jeg skal gøre med min kæreste, sige det? Eller lades som ingen ting til jeg er 14 uger henne? Altså lægen vil vide det og jeg men ved ikke om lægen ville skrive eller sige noget til ham når han så skulle til læge da vi har samme læge?
hjælp den forvirret mor på 26 med 2 små drenge
Anmeld
Citér