Vinter ansigtscreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
6 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2020

SOGA

Hvilken federe creme bruger I og/eller kan anbefale til de små nu hvor de leger meget ude i den kolde luft? Altså til ansigtet? Tænker ikke at kroppen er specielt udsat, da de er dækket i flyverdragten  Bruger bare alm. bodylotion til kroppen året rundt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2020

AnoMor

SOGA skriver:

Hvilken federe creme bruger I og/eller kan anbefale til de små nu hvor de leger meget ude i den kolde luft? Altså til ansigtet? Tænker ikke at kroppen er specielt udsat, da de er dækket i flyverdragten  Bruger bare alm. bodylotion til kroppen året rundt 

Herhjemme bruger vi almindelig vaseline på kinderne og læberne. Det er han rigtig godt tilfreds med

Anmeld Citér

3. december 2020

Tip!

Helo creme fra Faaborg Pharma. Kan købes på apoteket.Den bruger jeg året rundt til min sarte hud, men den er rigtig god til min søn kinder her i kulden. 

Anmeld Citér

4. december 2020

ønskebørn74

Vi bruger rent sheasmør til det.

Anmeld Citér

4. december 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

du skal vælge en der ikke indeholder ret meget vand til vinterkinderne

Anmeld Citér

8. december 2020

Tinstin

Når huden er meget tør, så anvender jeg Kraes Baby Balm. Den er meget fed (og fedter en del), men fugter huden godt. Den er lidt dyr, men også meget drøj.

Hvis cremen mest skal benyttes forebyggende og hvis huden ikke er så tør, så bruger jeg Matas baby hudcreme er god. Den er nemlig federe end de fleste andre cremer, jeg har prøvet og er derfor god om vinteren. Samtidig er den billigere end Kraes.

Anmeld Citér

27. december 2020

snut

Tip! skriver:

Helo creme fra Faaborg Pharma. Kan købes på apoteket.Den bruger jeg året rundt til min sarte hud, men den er rigtig god til min søn kinder her i kulden. 

rundt apoteket jeg creme søn kinder rundt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.