Beige udflåd 39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2020

Anonym trådstarter

Hej 

Her til morgen opdagede jeg lidt beige udflåd i trusseindlægget (Har en del udflåd og bruger indlæg). Har ikke oplevet det før, men skiftede det og har i løbet af dagen ikke oplevet det. Før nu. Var netop på toilet og opdagede at udflåddet igen var beige (sådan lysebrun, men meget lysebrun, så derfor ikke rigtigt en blødning blødning). 

Da jeg er en times tid fra hjemmet (også i nat) og ikke har bil til rådighed, er jeg nervøs for om det kan være tegn på snarlig fødsel...? Kort før toiletbesøget med anden omgang beige udflåd, havde jeg en strid plukkeve og måske kan det være fremprovokeret af den.. 

Hvad tænker I? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det kunne godt lyde som om der er noget på vej.

Anmeld Citér

3. december 2020

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Det kunne godt lyde som om der er noget på vej.

Det er også min tanke... jeg ved, der kan gå dage fra tegnblødning til fødsel, men ved ikke om det kan kaldes for tegnblødning når det er så lidt... 

Jeg håber da, han bliver derinde til i morgen i hvert fald! Så jeg lige kan nå hjem først...

Anmeld Citér

3. december 2020

Anonym

Der gik ved mig 5 minutter fra en neget svag tegnblødning, til jeg fik veer for fuld drøn. Hun er født efter 8 timer, første gangs  

Det er jo meget individuelt hvordan kroppe er op til fødsel, så ingen kan nok helt forudsige om det sker nu eller om to uger  

Da jeg fik tegnblødning ringede jeg til fødegangen og spurgte til råds  

Pøj pøj med fødslen

Anmeld Citér

3. december 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Synes det lyder som om der er kommet en del af slimproppen ud. Den kan sagtens komme ud i små stykker og over flere dage. Der kan også sagtens gå dage ( og uger) fra slimproppen er gået til man går i fødsel. 

Måske er der optakt, måske ikke. Det er ikke til at sige med sikkerhed. Det eneste du kan være sikker på betyder fødsel er hvis dit vand går eller du får veer. 

Anmeld Citér

3. december 2020

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg ville nok bare høre nogen sige om så lille en “blødning” kan være en tegnblødning. Jeg har haft en del slimet udflåd de seneste uger, så jeg har haft overvejet om slimproppen er gået over længere tid. 
Jeg har haft en række plukkeveer, der kunne mærkes, men som hverken var regelmæssige eller smertefulde, så jeg mærker efter og reagerer, hvis jeg føler at det ligner veer i nat og ringer efter min mand, hvis jeg bliver for nervøs  

Lad os håbe, lillemanden i maven melder sin ankomst i morgen (men lader moren sove en rolig nat uden veer) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.