Tror det er nu, det sker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.512 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2020

Anonym trådstarter

Her til aften har jeg kunnet mærke at mine plukveer er taget til og at jeg oplever dem mange flere gange i løbet af dagen end hvad jeg plejer... Så pludselig er jeg begyndt at opleve tegnblødning efter toiletbesøg... Og det næste er så menstruationssmerter... Snakkede med fødegangen her for en time siden og jordemoderen sagde at det er min krop der stille og roligt gør klar til fødsel. 

Hvor længe gik der fra I begyndte at se/mærke tegn til I fødte?  er i dag 41+6

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2020

Anonym

Ca. Ved spisetid om aftenen, havde født kl. 5 morgen.

Held og lykke, hvis du da ikke allerede har født.

Anmeld Citér

28. november 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Mon du har født nu??der gik alt imellem 1 Tine og 24 med mine tre da jeg gik igang 

Anmeld Citér

28. november 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Her til aften har jeg kunnet mærke at mine plukveer er taget til og at jeg oplever dem mange flere gange i løbet af dagen end hvad jeg plejer... Så pludselig er jeg begyndt at opleve tegnblødning efter toiletbesøg... Og det næste er så menstruationssmerter... Snakkede med fødegangen her for en time siden og jordemoderen sagde at det er min krop der stille og roligt gør klar til fødsel. 

Min krop gjorde klar 3 uger før jeg fødte. Hvor jeg havde det som du beskriver.  

Anmeld Citér

28. november 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Med den ældste var der tegn ca en uge før jeg fødte. Og med den mindste var der tegn kun 6 timer ingen jeg fødte.  

Det er spændende, mon du har født?

Anmeld Citér

28. november 2020

Anonym

Der gik 1 time og 45 minutter. 

Anmeld Citér

29. november 2020

Anonym

Anonym skriver:

Tegnblødning kl 1, kraftige veer 5 min efter, 8cm åben 3 timer senere. Født 40+3, fødsel tog 8 timer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.