Graviditetstest - tydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.758 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2020

csgm94

Hej med jer. 

Efter to barske aborter står jeg nu med en positiv test, eller faktisk to.. Den ene fra Rema og den anden fra apoteket. 

Første gang jeg testede positivt, altså første gang jeg var gravid, var med en svag positiv streg, dette endte i spontan abort 1,5 uge senere. Rema 1000 test

Anden gang var testen så positiv som sådan en nu kan være, men det endte med en medicinsk abort i uge 14 grundet hjertefejl. Rema 1000 test igen. 

Nu står jeg her igen, men med det jeg vil kalde svag fra rema, men ok positiv fra apoteket. Hvad tænker i? Jeg er simpelhen hunderæd for, at det her ender i en spontan abort igen... 

Jeg kan slet ikke finde ro, og min læge sagde at jeg torsdag skulle komme ned og få taget en urin fra dernede, så de kunne teste. Nogle der har oplevet at det ikke har været ens??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2020

Sofie129

Profilbillede for Sofie129

Jeg synes de begge er fine positive. Tillykke, du er gravid! Håber den lille spire har det godt og bliver derinde, kærlighed din vej 

Anmeld Citér

24. november 2020

csgm94

Sofie129 skriver:

Jeg synes de begge er fine positive. Tillykke, du er gravid! Håber den lille spire har det godt og bliver derinde, kærlighed din vej 

Taaak! Jeg synes bare der er mærkelig at det ikke er lidt det samme. Men er også kun 4+3, så stadig meget tidligt. Jeg prøver at slå koldt vand i blodet 

Anmeld Citér

24. november 2020

xStinepigen

Testene er to forskellige mærker. Mine lavede det samme og han bliver 5 år i morgen 

Anmeld Citér

24. november 2020

MEF

Jeg synes de begge ser rigtig fine positive ud! Mere positive end mine har været på tilsvarende tidspunkter. Man kan ikke sammenligne 2 forskellige mærker ift hvor tydelige de er.

Tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

25. november 2020

SuperLise

Ser da fint ud :-) Du kan ikke konkludere noget ud fra tydligheden af stregen, ift. dine dårlige oplevelser. Tro på det nok skal blive godt :-)

Anmeld Citér

7. december 2020

csgm94

SuperLise skriver:

Ser da fint ud :-) Du kan ikke konkludere noget ud fra tydligheden af stregen, ift. dine dårlige oplevelser. Tro på det nok skal blive godt :-)

Tak  det endte dog med en spontan abort som jeg havde spået... desværre

Anmeld Citér

8. december 2020

Babilooo

Øv - føler med dig.

med tre aborter hvor den ene var grundet hjertefejl kunne det jo tyde på at der måske skal undersøges nærmere mht genfejl eller kvalitet på sæd eller æg....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.