Jeg føler jeg er ved at falde fra hinanden, jeg føler konstant at jeg har en stor pose fyldt med luft i maven, bedre kan jeg ikke forklare det.
Jeg er træt, trods jeg sover 12-14 timer om dagen, og motivationen til at lave noget som helst er der ikke mere.
Jeg har hele min barndom været udsat for massiv omsorgssvigt, både psykisk og fysisk, med vold osv. Jeg har været total overladt til mig selv.
Jeg har så selv fået nogle børn, som pludselig for tre år siden blev akut fjernet, fordi man troede jeg slog dem, jeg var derfor igennem et helvede for at få dem igen. Jeg var anmeldt og stod til knap 8 års fængsel. Derefter en FKU for at bevise jeg var en god mor for mine børn.
Jeg fik dem derefter hjem, og siden da har jeg været gået i stykker inden i, jeg kan ikke finde ud a og hele igen, jeg kan ikke finde ud af bare at nyde det - jeg er panisk for at få dem fjernet igen.
Jeg har i to år nærmest ikke sovet eller spist, og nu har det vendt sig til at jeg nærmest ikke kan sove nok. Det bekymre mig, og det bekymre min læge, men der ud over er min læge ikke til nogen hjælp, hans forslag var bare medicin hvilke jeg ikke er intressereret i
jeg døjer rigtig meget, med at jeg om eftermiddagen bliver total overstimuleret, får tisch i nakken, hovedet osv.
jeg har flere angstanfald om ugen hvis det har betydning
Min veninde siger hun er bange for at min krop snart siger helt fra, og det er jeg også.
men jeg er samtidig også bange for at det bare er indbildning, og at jeg bilder mig selv ind at jeg har det dårligt? Er der nogle der har prøvet at føle at man har en pose med luft i maven / hul i maven ? og er der nogle der ved hvorfor kroppen pludselig går fra 0 søvn, og fin energi til MEGET søvn og ingen energi.
Jeg ved ikke hvor jeg skal gå hen længere, for at få det bedre