Drømmeflaske - kold tyrker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2020

Sofie129

Profilbillede for Sofie129

Hej alle, 

Jeg søger råd ifm stop af drømmeflaske. Min datter er 8 måneder og får en flaske halvsovende ved 22/22.30-tiden. Hun sover igennem. Jeg oplever at hun ikke er sulten om morgenen, ikke før kl. 9. Jeg mistænker lidt at den sene flaske gør hende for mæt. I denne uge har hun to dage i træk afvist drømmeflasken. Hun har sovet dejligt som hun plejer og er vågnet lidt tidligere og er sulten omkring 8. Altså det jeg gerne vil hen imod, især fordi den snart står på tidlig aflevering i dagpleje. 
Hvordan har I grebet stop af flasken an? Jeg overvejer mest en kold tyrker, men er også super bange for at fucke vores dejlige rytme og dag op. Men på sigt vil jeg gerne arbejde hen imod at fjerne den. 

vh 

Sofie, førstegangsmor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sofie129 skriver:

Hej alle, 

Jeg søger råd ifm stop af drømmeflaske. Min datter er 8 måneder og får en flaske halvsovende ved 22/22.30-tiden. Hun sover igennem. Jeg oplever at hun ikke er sulten om morgenen, ikke før kl. 9. Jeg mistænker lidt at den sene flaske gør hende for mæt. I denne uge har hun to dage i træk afvist drømmeflasken. Hun har sovet dejligt som hun plejer og er vågnet lidt tidligere og er sulten omkring 8. Altså det jeg gerne vil hen imod, især fordi den snart står på tidlig aflevering i dagpleje. 
Hvordan har I grebet stop af flasken an? Jeg overvejer mest en kold tyrker, men er også super bange for at fucke vores dejlige rytme og dag op. Men på sigt vil jeg gerne arbejde hen imod at fjerne den. 

vh 

Sofie, førstegangsmor

Jeg stoppede bare drømmeflasken uden videre. Det gav ingen problemer overhovedet 

Anmeld Citér

21. november 2020

Sprit25

Med vores datter tynede vi den ud. Altså så det tilsidst var 500 ml vand og 1 sk mm

Med min søn. Shit  tror det var en kold tyrker

Anmeld Citér

21. november 2020

Anonym

Sprit25 skriver:

Med vores datter tynede vi den ud. Altså så det tilsidst var 500 ml vand og 1 sk mm

Med min søn. Shit  tror det var en kold tyrker

Vi prøvede også at tynde vores datters godnat-flaske ud. Til sidst drak hun bare opvarmet, rent vand, men hun var sgu ligeglad - hun SKULLE bare have sin flaske 

Anmeld Citér

21. november 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Vi prøvede også at tynde vores datters godnat-flaske ud. Til sidst drak hun bare opvarmet, rent vand, men hun var sgu ligeglad - hun SKULLE bare have sin flaske 

Ja det var en anden problematik 

Anmeld Citér

21. november 2020

Sofie129

Profilbillede for Sofie129

Tak for svar  jeg besluttede mig for en kold tyrker, men sørme om hun ikke lige vågnede sulten op. Der blev dog kun drukket knap. 100 ml. Prøver igen i morgen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.