Corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.582 visninger
20 svar
7 synes godt om
19. november 2020

Anonym trådstarter

Jer der fik en positiv corona test / tog det længere tid end 24 timer? Og jer der fik negativ - gik det hurtigere? 
min søn er testet negativ to gange - og svaret er kommet på under 24 timer. 
mit svar er ikke kommet endnu, og jeg blev testet kl 14 igår.... og jeg er jo mega nervøs! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jer der fik en positiv corona test / tog det længere tid end 24 timer? Og jer der fik negativ - gik det hurtigere? 
mit svar er ikke kommet endnu, og jeg blev testet kl 14 igår.... og jeg er jo mega nervøs! 

Jeg har fået to negative, ingen af dem kom på under 24 timer. Der gik over 30 timer og der er jo travlhed lige nu... (første test kl. 13 tirsdag, først svar torsdag nat/morgen) 

Anmeld Citér

19. november 2020

BG17

Profilbillede for BG17

Der er altid svar på testen på under 24 timer, når det gælder børn. 

Anmeld Citér

19. november 2020

Anonym trådstarter

BG17 skriver:

Min datters tog nu 27 

Anmeld Citér

19. november 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg har fået to negative, ingen af dem kom på under 24 timer. Der gik over 30 timer og der er jo travlhed lige nu... (første test kl. 13 tirsdag, først svar torsdag nat/morgen) 

Ok, tak 

Anmeld Citér

19. november 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Det kan sagtens tage længere tid.. hvad er du nervøs for - hvis du ikke er slemt ramt? De fleste får milde symptomer

Anmeld Citér

19. november 2020

AnoMor

Ikke altid. Min søn blev testet søndag morgen Kl 10:30. Vi fik først hans svar mandag aften ved 22 tiden. Og første gang han blev testet gil der 4 dage

ts- jeg er blevet testet negativ 3(4) gange. 
første gang gik der 2 dage

anden gang 6 dage (inkonklusiv)

tredje gang 4 dage

fjerde gang ca 36 timer

Anmeld Citér

19. november 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Det kan sagtens tage længere tid.. hvad er du nervøs for - hvis du ikke er slemt ramt? De fleste får milde symptomer

Jeg er nervøs for hele logistikken - at skulle flytte osv. min søns klasse er hårdt ramt, og familier flytter fra hinanden og isolation osv. crazy! 

Anmeld Citér

19. november 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ikke altid. Min søn blev testet søndag morgen Kl 10:30. Vi fik først hans svar mandag aften ved 22 tiden. Og første gang han blev testet gil der 4 dage

ts- jeg er blevet testet negativ 3(4) gange. 
første gang gik der 2 dage

anden gang 6 dage (inkonklusiv)

tredje gang 4 dage

fjerde gang ca 36 timer

Ok, tak 

Anmeld Citér

19. november 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg er testet 5 gange. Har fået 5 negative svar. Svaret er kommet meget forskelligt. Nogle kom efter næsten 3 dage. Den hurtigste kom lidt over et døgn. 
Er testet mange gange efterhånden grundet arbejde og fødsel samt indlæggelse på neo. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.