Hej!
jeg fik for knap en måned siden lagt en kobberspiral op og det gik umiddelbart efter bogen.
jeg havde en del mens smerter og jagende smerter samt en let blødning efterfølgende. Alt sammen normalt.
men de jagende smerter blev ved at være der og jeg har taget fast smertestillinde siden. Så snart de aftager begynder der sporadisk at komme jag i underlivet. I tirsdags blev det så slemt at det kom som opstartsveer og kom sådan i bølger. Jeg kontaktede derfor lægen der var meget i tvivl om hvorvidt det var helt som det skulle være.
jeg fik en tid i dag og lægen scannede mig indvendig og kunne ikke finde spiralen. Hun kiggede derfor indvendig og kunne hverken se spiral eller tråde. Hun scannede igen og mente hun måske kunne se den i toppen af livmoderen men var langt fra sikker. Jeg er derfor blevet videresendt til gynækologisk på sygehuset og har en tid i morgen eftermiddag.
jeg spurgte hvor hun mente den kunne være blevet af og hun mente jeg kunne have tabt den men det kunne ikke passe med de vedvarende smerter. Derfor mistænker hun at den kan have trængt igennem livmodervæggen. Hvis den er det så hedder det operation, hvilket jeg har det virkelig stramt med.
Er der nogle herinde der har oplevet lignende og hvad var udfaldet? Jeg er ikke i smerter hele tiden og det er meget on/off og de kommer meget sporadisk.
Anmeld
Citér