Ørepropper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2020

Anonym trådstarter

Hej! Jeg er meget lydfølsom når jeg skal sove. Min mand snorker en smule og ellers er det bare lyden af en tung vejrtrækning der generer mig.

jeg har prøvet snart alle slags ørepropper men de giver mig næsten allesammen udslæt i øregangen. De eneste der ikke gør er af voks men de kan kun bruges få gange og så sidder de ikke godt og lukker ikke tæt.

nogen herinde der har fundet de perfekte ørepropper til sarte øregange?

har bla. Prøvet quies og happy ears.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg bruger Matas' skumørepropper.. De koster 5 kr. og jeg bruger dem indtil de ikke lukker lyden ude mere.. Dog klipper/river jeg lige noget af dem, så de ikke er så lange.. 

Anmeld Citér

17. november 2020

Jixy

Profilbillede for Jixy

Det er også muligt at få lavet formstøbte ørepropper, når det nu er noget du skal bruge hver nat.

sidst jeg undersøgte det kostede de omkring 750kr her hvor jeg bor.

Anmeld Citér

17. november 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jeg bruger Matas' skumørepropper.. De koster 5 kr. og jeg bruger dem indtil de ikke lukker lyden ude mere.. Dog klipper/river jeg lige noget af dem, så de ikke er så lange.. 

Dem har jeg prøvet og de dur ikke

Anmeld Citér

17. november 2020

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Det er også muligt at få lavet formstøbte ørepropper, når det nu er noget du skal bruge hver nat.

sidst jeg undersøgte det kostede de omkring 750kr her hvor jeg bor.

Det er bare mange penge

Anmeld Citér

17. november 2020

K&S

Anonym skriver:

Hej! Jeg er meget lydfølsom når jeg skal sove. Min mand snorker en smule og ellers er det bare lyden af en tung vejrtrækning der generer mig.

jeg har prøvet snart alle slags ørepropper men de giver mig næsten allesammen udslæt i øregangen. De eneste der ikke gør er af voks men de kan kun bruges få gange og så sidder de ikke godt og lukker ikke tæt.

nogen herinde der har fundet de perfekte ørepropper til sarte øregange?

har bla. Prøvet quies og happy ears.

Min mand har også prøvet alverdens, da han sover med ørepropper hver nat pga. kronisk sygdom. 
Han synes at “3M Ear Soft - gule” er de bedste på markedet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.